• 1402/10/13
  • - تعداد بازدید: 100
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
پیام مدیر بیمارستان در خصوص سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

یادمان سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

مهندس"علی محمد ثنایی نژاد"فرا رسیدن سالروز شهادت سپهبد شهید سرافراز،حاج قاسم سلیمانی را تبریک و تسلیت گفت:

متن پیام بدین شرح است:

سالروز شهادت سردار سرافراز جهان اسلام و سرباز صادق و فداکار دین و قرآن، نظامی مؤمن و پارسا و پرهیزکار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به دست آمریکا و استکبار جهانی تبریک و تسلیت باد.


انگشترت هنوز در دستت بود، زمانی که دشمن تو را به شهادت رساند. این انگشتر یاد بودی از تو خواهد بود. از دلیری‌هایت، از شجاعت‌هایت، از ترس‌هایی که در دل دشمن نهادی. امروز سالروز شهادت توست و هنوز یادت در دل‌هایمان جاری است. شهادت هنر مردان خداست.

جسمش را فدا کرد، اما روحش را نه؛ سردار سلیمانی را می‌گویم. همان که از ترس هیبتش، دشمن به او در دل سیاهی شب حمله کرد. آری جرأت می‌خواهد که رو در رو مقابل سردار بزرگ ایران بایستی. دشمن آنقدر حقیر بود که تو را در بامداد به شهادت رساند. اما نگران نباش؛ جسم تو از ایران گرفته شده و روح تو برای همیشه در کنار آن خواهد ماند.

سال‌ها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدان‌های مبارزه با شیاطین و اشرار عالم و سال‌ها آرزوی شهادت در راه خدا سرانجام سردار سلیمانی عزیز را به مقام والای شهادت رسانید و خون پاک او به دست شقی‌ترین آحاد بشر بر زمین ریخت. او نمونه برجسته ای از تربیت شدگان اسلام و مکتب امام خمینی بود که همه‌ی عمر خود را به جهاد در راه خدا گذرانید. شهادت پاداش تلاش بی وقفه‌ی او در همه‌ی این سالیان بود./پایان خبر عبدالهی

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 92487
کلیدواژه