• 1403/06/04
  • - تعداد بازدید: 82
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
گزارش پایانی درمانگاه شهید حاج نعمت اله فضلی در کربلا

گروه جهادی بیمارستان ابن سینا در کربلای معلی به کار خود پایان دادند

گروه جهادی بیمارستان ابن سینا پای کار خدمت به زائران اربعین حسینی

درمانگاه جهادی شبانه روزی شهید حاج نعمت الله فضلی وابسته به بیمارستان های نمازی و ابن سینا واقع در کربلا خیابان زینب کبری عمود ۲۵که جهت خدمت رسانی درمانی به زائران ابا عبدالله الحسین در کربلای معلی مستقر شده بودند پس از 8روز به صورت شبانه روزی عنوان نمودند که در آخرین روز کاری و طی سه شیفت از تاریخ ۲۷ مردادماه لغایت ۲ شهریور ۱۴۰۳ به کار خود پایان دادند.

عبدالله جمشیدی مدیر این گروه جهادی گفت:

این تیم جهادی با حضور دو نفر پزشک ، چهار نفر پرستار و یک نفر واحد پذیرش در بخش های تریاژ،ویزیت ،داروخانه ، پانسمان و تزریقات به صورت شبانه روزی در سه شیفت چرخشی خدمات ذیل را ارائه نمودند.

 ویزیت ۱۶۲۶ نفر* چک فشار خون ۱۰۳۸ نفر* سرم درمانی ۷۳۷ نفر* تزریق عضلانی ۵۷۰ نفر*پانسمان ۲۱۳نفر*چک قند خون ۲۶۱ نفر*خدمات داروئی۱۲۸۴نفرشایان ذکر است که تیم درمانی شهید حاج نعمت الله فضلی ساعت ۲۲ روز جمعه ۲ شهریور ۱۴۰۳ کربلای معلی را به مقصد شیراز ترک نمود.

گروه جهادی بیمارستان ابن سینا در طول سال با هماهنگی بسیج جانعه پزشکی دانشگاه به محله های کم برخوردار اعزام و خدمات درمانی رایگان ارائه می نمایند و در ایام اربعین حسینی هم در کربلا خدمات درمانی به زائران پیاده روی اربعین ارائه می دهند. 

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 106979
کلیدواژه