• 1401/01/08
  • - تعداد بازدید: 489
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
مرکز آموزش درمانی ابن سینا

گرامیداشت عید نوروز1401در بیمارستان ابن سینا

گرامیداشت عید نوروز1401در بیمارستان ابن سینا

به گزارش روابط عمومی بیمارستان ابن سینا،به مناسبت فرا رسیدن عید باستانی نوروز و بهار طبیعت این روز گرامی داشته شد.

مهندس" رضا ملک نسب" ضمن تبریک سال نو و خدا قوت به همکاران شاغل در این بیمارستان از زحمات همکاران قدر دانی و برای همه آرزوی سلامتی نمودند.

ایشان گفت:

در ایام پایانی سال 1400 با شیوع بیماری کرونا، اگرچه زندگی همه ما را تحت تاثیر خود قرار داد و پیشگیری از شیوع آن؛ باعث شده ایامی در کنار هم بودن را تجربه نکنیم، اما با این وجود این بیماری منحوس از دیارمان رخت برخواهد بست.

در مدتی که همه جامعه درگیر مقابله با بیماری کرونا بوده‌اند و اقدامات پیشگیرانه را در سرلوحه کار و زندگی خود قرار داده‌اند، این همکاران ما بوده‌اند که در صف مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند و خود را وقف خدمت به مردم نموده‌اندو از همه قدر دانی می نمایم.


"نرگس زارعی" مدیر پرستاری بیمارستان هم ضمن تبریک سال نو گفت:

 قطعاً در جریان نبرد با کرونا پیروز خواهیم شد و روزهای خوب پیروزی ما بر این ویروس منحوس به زودی فرا می‌رسد و آن را باهم جشن خواهیم گرفت.

البته برای کسب پیروزی، باید مقدمات و اسباب آن را فراهم کنیم و همانا این اسباب پیروزی ما؛ رعایت بهداشت فردی و عمومی و اقدامات پیشگیرانه توسط همه مردم شریف استان فارس خواهد بود.

ایشان در ادامه گفت:بر خود لازم دانسته آغاز سال نو، فرارسیدن بهار طبیعت و عید باستانی نوروز را به همه مردم شریف و عزیز ایران و به ویژه همکاران خوبم در بیمارستان ابن سینا تبریک و تهنیت و شادباش عرض نموده و برای همگان سالی توأم با عزت و سربلندی همراه با سلامتی و آسایش آرزو می‌نمایم.

در ادامه به منظور قدر دانی از زحمات کارکنان بسته های هدیه نوروزی تقدیم همکاران گردید./عبدالهی

 





 

 

 

 





 

 

 

 





 

 

 

 





 

 

 

 





 

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 57257
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید