• 1401/06/02
  • - تعداد بازدید: 394
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مرکز آموزشی درمانی ابن سینا

گرامیداشت روز پزشک در بیمارستان ابن سینا

گرامیداشت روز پزشک در بیمارستان ابن سینا


اول شهریور ماه، همزمان با زادروز ابوعلی سینا که به پاس خدمات وی به علم پزشکی به این نام مزین شده‌ است، روز تجلیل از عزیزانی است که در کسوت پر افتخار پزشکی به خدمت رسانی صادقانه به مردم مشغول هستند.
پزشکان ضامن سلامت جامعه و فرشتگان نجاتی هستند که درد جسم را با روح بلند خود در سایه لطف بیکران الهی التیام می بخشند و با ایثار و فداکاری افتخارات بزرگی رقم می زنند.
 
بزرگداشت روز پزشک

به گزارش روابط عمومی بیمارستان ابن سینا"دکتر ابراهیم مقیمی"رئیس مرکز در این آیین ضمن تبریک زاد روز شیخ الرئیس ابوعلی سینا حکیم برجسته ایرانی روز پزشک و هفته دولت، با قدردانی از اقدامات و تلاش های ارزنده روانپزشکان این بیمارستان، جایگاه و منزلت اجتماعی آنان را در سطح جامعه والا و ارزشمند دانست و از زحمات آنان قدر دانی نمود.
 
بزرگداشت روز پزشک

در ادامه «علی محمد ثنایی نژاد» مدیر بیمارستان ابن سینا با گرامیداشت این مناسبت ارزشمند، روز پزشک را به تمامی کسانی که در کسوت پر افتخار پزشکی به خدمت رسانی مشغولند تبریک و از تلاش خالصانه آنها در تامین سلامت هموطنان و ارائه خدمات ارزنده این مرکز قدردانی کرد.
بزرگداشت روز پزشک


او ضمن قدردانی از مدافعان سلامت، به ویژه پزشکان شاغل در مرکز اظهار کرد: از خودگذشتگی‌های جهادگران خط مقدم مبارزه با کرونا ستودنی است و زحمات این عزیزان هیچگاه فراموش نخواهد شد.
 
روز پزشک


این مراسم در بام سبز بیمارستان ابن سینا با حضور اساتید گروه روانپزشکی و دستیاران سال یک تا چهار، همراه با صرف صبحانه برگزار و به رسم یادبود هدایایی تقدیم آنان گردید.





  • گروه خبری : آخرین اخبار,اسلایدشو,اخبار واحدها
  • کد خبری : 65348
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید