• 1402/11/29
  • - تعداد بازدید: 93
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
گرامیداشت روز حفاظت فیزیکی و روز جانباز در بیمارستان ابن سینا

گرامیداشت روز حفاظت فیزیکی و روز جانباز در بیمارستان ابن سینا

به مناسبت میلاد حضرت ابوالفضل عباس(ع) و روز حفاظت فیزیکی از کارکنان تلاشگر واحد حفاظت فیزیکی بیمارستان ابن سینا تقدیر شد.
به گزارش روابط عمومی بیمارستان ابن سینا همزمان با فرخنده میلاد حضرت اباالفضل العباس علیه السلام و روز جانباز و حفاظت فیزیکی مراسمی به پاس خدمات ارزنده کارکنان حفاظت فیزیکی و جانبازان عزیز در بام سبز این مرکز برگزار گردید.


در این مراسم دکتر " ابراهیم مقیمی" رئیس بیمارستان ضمن  اشاره به اهمیت نقش کارکنان حفاظت فیزیکی در امور حفاظتی و اطلاعاتی گفت: اقدامات موثر کارکنان حفاظت فیزیکی بیمارستان در راستای صیانت از کارکنان و ارتقا امنیت و رسیدن به اهداف سازمانی مرکز ستودنی و قابل تحسین است.


مهندس " علی محمد ثنایی نژاد" مدیر مرکز ضمن تبریک بمناسبت اعیاد شعبانیه و روز حفاظت فیزیکی افزود؛ کارکنان حفاظت فیزیکی بیمارستان همواره در مقابله با شرایط ویژه و سخت، با صبر و حوصله برخورد می کنند و در بحران های مختلف نیز ضمن حفظ صلابت، با صبر و بردباری در کنار کادر درمان برای رفع مسایل به وجود آمده و خدمت به بیماران اعصاب و روان تلاش می کنند.
در ادامه خانم "مریم امیدی" مدیر پرستاری مرکز نیز این میلاد فرخنده را به کارکنان حفاظت فیزیکی و جانبازان عزیز تبریک کفت و از خداوند متعال برای آنان آرزوی سلامتی نمود.
مدیر حراست بیمارستان نیر از تلاش ها و اقدامات تمامی نیروهای حفاظت فیزیکی بیمارستان برای حفظ و ارتقای نظم و امنیت تقدیر کرد.

در ادامه از آقای سجاد کشاورزی که به عنوان حفاظت فیزیکی نمونه انتخاب شده بود قدر دانی گردید.
در پایان همکاران واحد حفاظت فیزیکی بیمارستان با اهدا هدیه ای از آقای حسین زارع مسئول حفاظت فیزیکی بیمارستان تقدیر نمودند.

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 95369
کلیدواژه