• 1401/11/13
  • - تعداد بازدید: 116
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مرکز آموزشی درمانی ابن سینا

پیام مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی مرکز آموزشی درمانی ابن سینا به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر

پیام مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی مرکز آموزشی درمانی ابن سینا به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر


به گزارش روابط عمومی مرکزآموزشی درمانی ابن سینا،مهندس علی محمد ثنایی نژاد با انتشار پیامی، آغاز ایام الله مبارک دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی راتبریک و تهنیت گفت.
متن پیام بدین شرح است:
دهه فجر انقلاب اسلامی، سرآغاز طلوع خورشید درخشان انقلاب اسلامی و تبلور شکوه و عظمت نهضتی مبتنی بر تعالیم نبوی است که توانست حکومتی الهی را در این مرز و بوم الهی و آسمانی که هر روز درخت اعتبار و شکوهش پربار تر و تنومند تر می‌شود، تثبیت کند.
ارتقای سطح سلامت و فراهم آوردن شرایطی برای دسترسی عادلانه آحاد جامعه به خدمات بهداشتی درمانی مناسب، یکی از مهم‌ترین اهداف انقلاب اسلامی ایران است و در این راستا از همان روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی حفظ، تامین و ارتقای سلامت مردم جامعه سرلوحه فعالیت مسئولان کشور قرار گرفت.
اینجانب این ایام را غنیمت شمرده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی، سالروز ورود باشکوه حضرت امام خمینی (ره) به کشور و پیروزی انقلاب اسلامی را به همه فجر آفرینان و مردم مومن و انقلابی به ویژه همکاران پرتلاش مجموعه های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تبریک و تهنیت عرض نموده وعزت، سربلندی وموفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را از خداوند سبحان خواستارم.
  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 73816
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید