• 1403/03/13
  • - تعداد بازدید: 93
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
پیام تسلیت مدیر بیمارستان ابن سینا به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)

پیام تسلیت مدیر بیمارستان ابن سینا به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)

مهندس"علی محمد ثنایی نژاد" در پیامی سالگرد ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15خرداد ایران رابه عموم مردم ایران  بویژه همکاران بیمارستان ابن سینا تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح می باشد:

به گزارش روابط عمومی بیمارستان ابن سینا،گرامی داشتن یاد و نام مردان بزرگ، که سرنوشت ملّت‏ها را با اندیشه الهی و اراده پولادین خود رقم زده و جریان رودخانه تاریخ را دستخوش تغییر کرده‏اند، وظیفه همه انسان‏های دردمند و دل‏سوزان هدایت نسل‏هاست.
واقعه ی خونین
۱۵ خرداد که با قیام امام خمینی(ره) شکل  گرفت روزی فراموش ناشدنی در تاریخ کشور عزیزمان ایران است.

امام خمینی (ره) که با قیام الهی خود در عصر غربت انسانیت، بت‏ها را شکست و دریچه‏ های نور را به روی انسان‏های دردمند و منتظر گشود، در زمره این بزرگ‏مردان است.

برای شناخت امام خمینی (ره) ، بررسی مقطع زمانی خاص یا بعدی از زندگی او کافی نیست. آن امام عارف را باید در تمامت عقیده و ایمان و عملش و در همه ادوار زندگی اش شناخت. .

چهاردهم خرداد ماه روحی عروج کرد که با نفس روح الهی اش پیکر ملت را جان بخشیده بود. حنجره ای خاموش شد که نفس گرمش، سردی و افسردگی از جهان اسلام زدوده بود.


لذا اینجانب فرارسیدن سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)را تسلیت عرض نموده  و یاد و خاطره شهدای قیام پانزدهم خردادماه خیزش مذهبی سیاسی ملت بزرگ ایران را گرامی می دارم و از خداوند منان خواستارم تا همواره ما را از ادامه دهندگان راه شهیدان قرار دهد.

با احترام علی محمد ثنایی نژاد مدیر بیمارستان ابن سینا

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 103071
کلیدواژه