• 1400/09/18
  • - تعداد بازدید: 715
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
مرکز آموزش درمانی ابن سینا

مراسم تکریم و معارفه مسئولین حراست بیمارستان ابن سینا

مراسم تکریم و معارفه مسئولین حراست بیمارستان ابن سینا

توفیق خدمت به نیکوترین و شایسته ترین مردم در نظام اسلامی، فرصت گرانبها و پرافتخاری است که علاوه بر خشنودی مردم، موجبات رضایت پرودگار متعال را درپی خواهد داشت و به یقین در این راستا کسانی موفق و سربلند خواهند بود که بتوانند به خوبی از این فرصت مسئولیت در راستای جلب رضایت خداوند و خدمت صادقانه و موثر به مردم نهایت استفاده را ببرند. قطعا کار برای رضای خداوند بدون اجر و پاداش نخواهد ماند.

 

به گزارش روابط عمومی بیمارستان ابن سینا ،به دستور مدیر حراست استان،جناب آقای مهندس فرجی طی حکمی ، رضا طالبی را به عنوان مسئول حراست بیمارستان ابن سینا و جناب آقای ولی اله مرادی  هم به عنوان مسئول حراست  بیمارستان شهید دکتر چمران منصوب نمودند.

 

مهندس "مهدی فرجی" مدیر حراست دانشگاه  هم از تلاشهای همه جانبه مسئول حراست قدر دانی نمود واعلام نمود که مسئول حراست مخصوصا در شرایط سخت و طاقت فرسای کرونا با تمام وجود از تمام ظرفیت ها برای پیشبرد اهداف بیمارستان استفاده نمودند و با زحمات ایشان خدمات شایانی در شان و منزلت بیماران اعصاب و روان مخصوصا قشر ضعیف جامعه ارائه گردید واز زحمات آقای مرادی قدر دانی نمودند.

دکتر"ابراهیم مقیمی"رئیس بیمارستان هم از همکاری بسیار خوب و ارزنده جناب آقای مرادی قدر دانی وبرای ایشان و خانواده محترمشان آرزوی سلامتی نمودند و در ادامه ضمن خیر مقدم خدمت جناب آقای رضا طالبی اعلام نمودند که انشاءالله با همکاری و همفکری و همدلی این همکار گرامی در پیشبرد اهداف این مرکز گام برمی داریم.

 
 
 
در ادامه این مراسم، مهندس "رضا ملک نسب" مدیر بیمارستان از زحمات  آقای مرادی قدر دانی وبه جناب آقای طالبی هم خیر مقدم عرض نمودند.

این مراسم با حضور رئیس مرکز،مدیر مرکز،مدیر حراست دانشگاه،مسئولان اداری و میهمانانی از دانشگاه وهمکاران پرستاری،اداری وپشتیبانی در سالن اجتماعات بام سبز بیمارستان برگزار گردید و به رسم یاد بود هدایایی تقدیم گردید./عبدالهی

 
 
 
 
 
  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 51592
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید