• 1402/11/18
  • - تعداد بازدید: 56
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
پیام تبریک مدیر بیمارستان ابن سینا به مناسبت اعیاد شعبانیه

مدیر بیمارستان ابن سینا در پیامی اعیاد شعبانیه را تبریک گفت:


به گزارش روابط عمومی بیمارستان ابن سینا، متن پیام مهندس علی محمد ثنایی نژاد بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سوم شعبان؛ خجسته زادروز امام حسین علیه السلام، یادآور رشادت ها و ایثار امام فداکاری است که تلالو اخلاق حسنه و صفات نیکوی ایشان چراغ راه هدایت عاشقان و محبانشان گشته است.

حماسه و ایثارگری های امام حسین علیه السلام در روز عاشورا و در دشت کربلا، سرآغاز حرکتی عظیم شد که با اتکا به پشتوانه معنوی اسلام را زنده نگاه داشت و در عرصه گیتی شناساند و امروز موج بیداری اسلامی با تمسک به آن حماسه عاشورایی مرزهای منطقه و جامعه جهانی را درنوردیده است و عشق به اهل بیت سلام الله علیه را نه تنها در دل مسلمانان بلکه در دل تمامی آزادگان جهان نهادینه کرده است.

دفاع مقدس، دانشگاه بزرگ انسان سازی و تربیت مجاهدانی بزرگ بود که عابدان شب و دلیران روز شدند. گل ‌هایی از این بوستان، شربت شهادت را نوشیدند و به جوار قرب الهی در سرای عنْد ربّهمْ یرْزقون منتقل شدند و گل‌های سرسبد دیگری به فیض جانبازی نائل گشتند. این عزیزان با تحمل زحمات ناشی از جراحت و جانبازی، هر روز به میزان شهادتی درد کشیدند و نمود عینی مقام شکر و رضا شدند.

خانواده‌های عزیز جانبازان و به ویژه همسران مکرم ایشان، استوانه‌های صبر و استقامت هستند و دوشادوش جانبازان عزیز ماندند و پرستاری کردند و پشتیبان جانبازان عزیز شدند.

اینجانب به مناسبت بزرگداشت فرخنده میلاد سرحلقه عاشقان و دلدادگان، حضرت امام حسین علیه السلام روز پاسدار و ولادت حضرت ابوالفضل العباس سلام الله علیه را که به خوبی روز جانباز نام گرفته است به تمامی همکاران به ویژه جانبازان و ایثارگران عزیز بیمارستان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و توفیق روزافزون این عزیزان را در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج)، از درگاه ایزد منان خواستارم.

با احترام علی محمد ثنایی نژاد

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 94822
کلیدواژه

تصاویر