• 1399/08/21
  • - تعداد بازدید: 202
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

سلامت بانوان

سلامت بانوان

 

گرامیداشت هفته ملی سلامت بانوان ایرانی  در دوران کرونا در بیمارستان ابن سینا

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی ابن سینا ،در تاریخ سه شنبه 29/07/1399به مناسبت هفته ملی سلامت بانوان ایرانی از بانوان شاغل در مرکز آموزشی درمانی ابن سینا تقدیر شد.

 

فرزاد همایون فر مدیر مرکز آموزشی درمانی ابن سینا گفت: در شرایط کنونی زنان در نقش مادر، همسر و فرزند در کانون خانواده و در نقش فعال اجتماعی در جامعه و بازار کار پیشگامان و نقش‌آفرینان جدی و همیشگی خودمراقبتی و حفاظت از خود و اعضای خانواده و جامعه در پیشگیری از کووید19 هستند.

 

همایون فر در ادامه علاوه بر بیماری و مرگ و میر ناشی از کووید 19 در زنان، نگرانی‌های مرتبط با سلامت مادر و نوزاد در دوره بارداری و پس از زایمان در همه‌گیری فوق به افزایش وظایف و مسئولیت‌های زنان در دوره همه‌گیری در خانواده اشاره کرد و گفت: وظایف سنگین زنان برای اقدامات پیشگیرانه، مراقبت از بیماران مبتلا در خانواده و اداره امور فرزندانشان در شرایط تعطیلی مدارس، مشکلات ناشی از مرگ و بیماری همسران، مشکلات زنان سرپرست خانوار و زنان بد سرپرست و بد رفتاری‌ها و آسیب‌های آنان درون خانواده، فشارهای اقتصادی ناشی از تعطیلی و قرنطینه‌ها  آسیب‌های جدی به سلامت جسمی، روانی و اجتماعی زنان وارد خواهد آورد.

 
 

ایشان گفت:به همین منظور جهت تقدیر از این قشر با ارزش جامعه از بانوان شاغل در این مرکز با اهدای گل وهدیه تقدیر به عمل آمد.


 
  • گروه خبری : آخرین اخبار,اسلایدشو
  • کد خبری : 31368
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید