• 1403/07/25
  • - تعداد بازدید: 8
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در یادواره شهدای سلامت فارس

راه شهدای انقلاب اسلامی، در تداوم راه شهدای اسلام و اهل بیت(ع) بود

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در یادواره شهدای حوزه سلامت استان فارس، راه شهدای انقلاب اسلامی را در تداوم راه شهدای اسلام و اهل بیت(ع) برشمرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، آیت الله دکتر «لطف اله دژکام» در یادواره شهدای حوزه سلامت استان فارس که صبح امروز به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز برگزار شد، با درود به روان پاک شهدا گفت: شهدا زنده و زندگی بخش هستند و باعث شدند تا همه ما بتوانیم اینجا جمع شویم و یاد و خاطره آنان را زنده نگه داریم.

او در ادامه، اقدامات کشور در دوران هشت سال دفاع مقدس و محور مقاومت را در ادامه راه رزمندگان اسلام و بر اساس باورهای دینی از صدر اسلام تاکنون دانست.

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز اضافه کرد: در جمعه نصر، مردم ما نشان دادند که همراه و پشتیبان رهبر انقلاب هستند و در آن روز بیش از دو میلیون نفر با حضور در صف های نماز جمعه پشت رهبر ایستادند.

آیت الله دژکام تاکید کرد: مسیر شهدا و شهادت تا ظهور حضرت امام زمان(عج) ادامه دارد و دل های این ملت به محبت اهل بیت(ع) روشن است و مقدمات ظهور را آماده می کنند.

او همچنین از برگزارکنندگان یادواره شهدای حوزه سلامت فارس تقدیر و بر ادامه دادن مسیر شهدا به ویژه از سوی نسل جوان تاکید کرد.

یادواره شهدای حوزه سلامت استان فارس، صبح امروز بیست و پنجم مهر 1403 با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز، مسوول موسسه بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومت، فرماندهی سپاه فجر استان فارس، نماینده مردم شهرستان های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، مقامات کشوری و لشکری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مشاور عالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معاونان و مدیران ارشد و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شیراز و خانواده های شهدای حوزه سلامت فارس، در سالن های سینا و صدرا و با تقدیر از خانواده های معظم شهدای حوزه سلامت استان فارس، برگزار شد.

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 110931
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید