• 1402/07/06
  • - تعداد بازدید: 115
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دیدار کارکنان بیمارستان ابن سینا از مرکز نگهداری جانبازان قطع نخاعی سلمان شیراز

دیدار کارکنان بیمارستان ابن سینا از مرکز نگهداری جانبازان قطع نخاعی سلمان شیراز

کارکنان بیمارستان ابن‌ سینا با یادگاران دفاع مقدس، شهیدان زنده، با اشاره به شأن و جایگاه ایثارگران جنگ تحمیلی و ضرورت اشاعه فرهنگ تکریم این عزیزان و ترویج روحیه ایثار و مقاومت در جامعه با این عزیزان دیدار و گفتگو نمودند. جانبازان قهرمان واقعی و همیشگی این مرز و بوم و سند زنده حقانیت انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس هستند و باید همواره فداکاریها و ایثارگریهای این بزرگواران الگوی خدمت به مردم باشد .
مهندس علی محمد ثنایی نژاد مدیر مرکزگفت: جانبازان انسانهای ایثارگر و جان برکفی هستند که طی سالهای دفاع مقدس و تجاوز و تعرض دشمن، در خطوط مقدم جبهه قهرمانانه سینه خود را برابر گلوله های دشمن سپر کردند و در راه حفظ کیان اسلام و انقلاب جان ، جسم و سلامت خود را تقدیم کردند.
 این دیدار با حضور پرشور مسئولین بیمارستان استاد محرری وبیمارستان حضرت علی اصغر از یادگاران هشت سال دفاع مقدس مرکز توانبخشی سلمان فارسی برگزار گردید.
در این دیدار از طرف بیمارستانهای استاد محرری، ابن سینا و علی اصغر(ع) تعداد ۴ دستگاه مانومتر اکسیژن به این مرکز اهدا شد و در پایان با گل و شیرینی از جانبازان سرافراز دفاع مقدس تشکر و قدردانی شد.
  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 89961
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید