• 1403/05/27
  • - تعداد بازدید: 78
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مراسم بدرقه گروه جهادی شهید نعمت اله فضلی به کربلا

خدمت رسانی گروه جهادی بیمارستان ابن سینا به زائران پیاده روی اربعین حسینی

اعزام تیم درمانی و جهادگران سلامت به کربلا

آیین بدرقه تیم جهادگران سلامت اربعین بیمارستان ابن سینا و نمازی با حضور مدیر و معاون و مدیر پرستاری و کارکنان در میدان الله بیمارستان نمازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان ابن سینا،به همت کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بین کارکنان بیمارستان ابن سینا و بیمارستان نمازی تعدادی از کارکنان درمانی و پشتیبانی جهت خدمت رسانی در درمانگاه شهید فضلی به زائران امام حسین(ع)در کربلاخدمت رسانی می نمایند. 

تیم جهادی شهید نعمت اله فضلی متشکل از ۴۰ نفر ازپزشکان،پرستاران و تیم پشتیبان صبح شنبه بیست و هفتم مرداد۱۴۰3، پس از حضور در میدان الله بیمارستان نمازی با بدرقه مدیر و معاون و مترون و دیگر همکاران بیمارستان ابن سینا و نمازی عازم سفر معنوی کربلا شدند.

مهندس علی محمد ثنایی نژاد خطاب به کارکنان زائر گفت: شما نمایندگان عزیز خانواده بیمارستان ابن سینا و نمازی در زیارت و خدمت رسانی به زائران ابا عبدالله الحسین(ع) هستید، همه همکاران و کارکنان دانشگاه را در هنگام زیارت و پیاده روی اربعین دعا کنید.

مهندس ثنایی نژاد با تشکر از اقدام خود جوش و خداپسندانه گروه جهادی پزشکی شهید نعمت اله فضلی برای آنان آرزوی توفیق و سربلندی در خدمت هرچه بیشتر به زائران ابا عبدالله و سفری پر بار همراه با سلامتی و تندرستی نمود.

این تیم جهادی در کربلای معلی مستقر و به مدت حدود 10روز به زائران اربعین به صورت شبانه روزی خدمات رسانی می نمایند.

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 106627
کلیدواژه