• 1403/05/28
  • - تعداد بازدید: 54
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
12956بیمار از خدمات بیمارستان ابن سینا بهره مند شدند

خدمت رسانی به بیش از 12956 هزار مراجعه کننده به مرکز آموزشی درمانی ابن سینادر چهار ماهه نخست سال ۱۴۰۳

خدمات ارائه شده در بیمارستان ابن سینا

خدمت رسانی به بیش از 12956 هزار مراجعه کننده به مرکز آموزشی درمانی ابن سینادر چهار ماهه نخست سال ۱۴۰۳

 به12956 مراجعه کننده به صورت بستری و سرپایی در بیمارستان ابن سینا خدمات به صورت تخصصی و فوق تخصصی ارایه شده است.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی ابن سینا، دکتر «ابراهیم مقیمی سارانی» رئیس مرکز آموزشی درمانی ابن سینا گفت: با تلاش کادر درمان و پشتیبانی و با توجه به ارتقاءخدمات درمانی روانپزشکی، بیمارستان ابن سینا در چهار ماه اول امسال، 12956 بیمار مراجعه کننده به صورت سرپایی و 1321 بیماربه صورت بستری خدمات لازم را دریافت نمودند.

دکتر مقیمی بااعلام این خبر گفت: 11635 تعداد خدمت درمانگاهی و 3500 تعداد خدمت پاراکلینیکی از جمله نوار قلب ،مشاوره و روانشناسی، ویزیت اتفاقات، تزریقات اتفاقات، 1400آزمایش کلینیکال به مراجعین این مرکز ارائه شده است.
دکتر مقیمی افزود:
این مرکز با توجه به تک تخصصی بودن اعصاب و روان در سطح استان فارس از استانهای همجوار نظیر کهگیلویه و بویراحمد،هرمزگان،کرمان،سیستان و بلوچستان پذیرش بیمار داردو تعداد خدمات ارائه شده به مراجعین نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.
رییس بیمارستان همچنین اضافه کرد در این چهار ماه2500 بیمار شوک الکتریکی همراه با بیهوشی گرفته اند.

دکترمقیمی از دیگر محورهای توسعه خدمات این مجموعه را در حیطه تاسیسات و عمرانی عنوان کرد.

 از اقدامات عمرانی انجام شده این مرکز در چهار ماهه نخستین ۱۴۰۳ میتوان راه اندازی واحد کاردرمانی،واحد گفتار درمانی، باز سازی و تقویت برج خنک کننده هوا،تعویض تعدادی از موتور های فن کویل ها،دستگاه بارکد خوان پذیرش و حسابداری که فرآیند پذیرش بیمار را کوتاه نموده است عنوان نمود.


در پایان دکتر «ابراهیم مقیمی » ارائه خدمات درمانی با کیفیت به مراجعان را مهم ترین هدف این مجموعه برشمرد و گفت:با توجه به تک تخصصی بودن بیمارستان ابن سینا، کارکنان این مرکز درمانی، شامل کادر درمانی و غیر درمانی، همواره تمام تلاش خود را در راستای خدمت رسانی بیشتر و بهتر به مراجعان و بیماران به کار می برند.

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 106609
کلیدواژه

تصاویر