• 1399/11/08
  • - تعداد بازدید: 811
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
مرکز آموزشی درمانی ابن سینا

تکریم دو پرستار نمونه استانی در بیمارستان ابن سینا

تکریم دو پرستار نمونه استانی در بیمارستان ابن سینا

به مناسبت ایام میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار تیم مدیریتی مرکز آموزشی درمانی ابن سینا از دو پرستار نمونه استانی شاغل در بیمارستان ابن سینا تقدیر نمودند.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی ابن سینا آقای مهدی بانشی وسرکار خانم مریم امیدی دو پرستار نمونه استانی از بیمارستان ابن سینا انتخاب شدند. دکتر «ابراهیم مقیمی سارانی» رئیس مرکز از تلاشهای شبانه روزی کادر پرستاری به ویژه این دو همکار گرامی در مقابله با کرونا همزمان با خدمت رسانی به سایر بیماران تشکر وقدردانی کرد.                                                                                                                                   

ایشان در ادامه افزود: نامگذاری سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب کبری(س) بانوی ایثار و استقامت به نام روز پرستار بیانگر جایگاه ارزشمند این حرفه مقدّس و مقام والای پرستاران جامعه بوده وفرصت مناسبی برای پاسداشت خدمات این گروه زحمتکش است که با الگو گرفتن از بانوی اسوه صبر،استقامت و ایثار تاریخ اسلام، به همنوعان خود خدمت می کنند.

«فرزاد همایون فر»مدیر مرکز هم از تلاش وهمت مضاعف این دو پرستار نمونه استانی تقدیر نمود.

ایشان افزودند:پرستاران قشری هستند که زحمات انها بر کسی پوشیده نیست و در کنار سایر خدماتی که مجموعه بهداشتی‌ درمانی انجام می‌دهند آرامش را برای بیماران، خانواده ها و جامعه به ارمغان می‌آورند و حرفه انها یکی از مقدس ترین امور در راه خدا می باشد وکسانی که در این عرصه فعالیت می کنند با تاسی گرفتن از حضرت زینب (س) در راه خدمت به مردم قدم گذاشتند ونزد خداوند ارزش والایی دارند.

عبدالرسول شتابی مدیر پرستاری هم ضمن تبریک به تمامی پرستاران شاغل در این مرکز به ویژه این دو پرستار نمونه ،برای آنان آرزوی سلامتی وتندرستی نمودند.

در ادامه با اهدای لوح تقدیر وهدیه از آنان تقدیر شد.
 
 
  • گروه خبری : آخرین اخبار,اسلایدشو,اخبار واحدها
  • کد خبری : 35415
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید