• 1399/11/20
  • - تعداد بازدید: 466
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مرکز آموزشی درمانی ابن سینا

تقدیر از پیشنهاد دهندگان برتر در کمیته دانش بیمارستان ابن سینا

تقدیر از پیشنهاد دهندگان برتر در کمیته دانش بیمارستان ابن سینا

آنچه در نظام پیشنهادها به عنوان اهداف آرمانی و در حقیقت به‌ عنوان فلسفه به‌کارگیری آن مطرح است، افزایش توان سازمان در مقابل خواست‌های متغیر ذینفعان از طریق ارج نهادن به فضایل و توانایی‌های انسان و همسو کردن اهداف کارکنان با اهداف سازمان می‌باشد.

زمانی یک نظام پیشنهادها موفق است که بتواند زمینه حضور و مشارکت فعال تمامی پرسنل شرکت را در ارایه پیشنهادها فراهم سازد و به شکلی طرح‌ریزی شود که وضعیت سواد کارکنان و یا رده شغلی آنها مانعی برای مشارکت افراد نباشد

به گزارش روابط عمومی بیمارستان ابن سینا در مورخ 12/11/99 جلسه کمیته مدیرت دانش ونظام پیشنهادات در سالن اجتماعات تشکیل گردید، تعدادی از دانش ها وپیشنهادات مورد بررسی قرار گرفتند. از بین دانش های ارائه شده ایده و دانش آقایان مصطفی برزگر و ولی اله مرادی تصویب گردیدومقرر شد به این عزیزان تقدیرنامه و پاداش نقدی اهدا گردد.

 

در ادامه از ده دانش و ایده های همکاران محترم در خصوص فراخوان راهکارهای ارتقا ایمنی و سلامت بیماران و کارکنان بیمارستان در برابر کرونا مورد بررسی قرار گرفت وبه تعدادی از آنان هدایایی تقدیم می شود. ایده و دانش خانم­ها سمانه محمدی جابری ،فرزانه کسرائی و سیمین غضنفری، آقایان سید محمد حسن نسابه و بهنام کاظمی در کمیته واحد تصویب گردیدو به این عزیزان تقدیرنامه و پاداش نقدی اهدا می گردد. همچنین ایده و دانش خانم­ها مریم کمالی ، تهمینه زارع و طاهره زارع در کمیته واحد تصویب گردید. به این عزیزان تقدیرنامه و پاداش نقدی اهدا می گردد.

 

در همین راستا تعدادی از همکاران در ثبت دانش وپیشنهاد خود در سامانه مدیریت دانش فعال بوده واز بین همکاران افراد ذیل انتخاب گردیدند که تقدیر نامه هایی تقدیم آنان می گردد.

 

خانم ها : سمانه محمدی جابری، فرزانه کسرایی، سیمین غضنفری، مریم کمالی ، تهمینه زارع و طاهره زارع

آقایان محمد حسین حق نگه دار، سید محمد حسن نسابه، بهنام کاظمی ، منوچهر زارع، مصطفی برزگر

 
 
 
 
 
  • گروه خبری : آخرین اخبار,اسلایدشو,اخبار واحدها
  • کد خبری : 36909
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید