• 1400/01/30
  • - تعداد بازدید: 436
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مرکز آموزش درمانی ابن سینا

تبریک روز علوم آزمایشگاهی به کارکنان آزمایشگاه بیمارستان ابن سینا

تبریک روز علوم آزمایشگاهی به کارکنان آزمایشگاه بیمارستان ابن سینا


به گزارش روابط عمومی بیمارستان ابن سینا ، فرا رسیدن سی ام فروردین، سالروز تولد «حکیم جرجانی» و روز علوم آزمایشگاهی فرصت مناسبی است تا از تلاش جامعه فرهیخته و تلاشگر علوم آزمایشگاهی که با تشخیص های درست و به موقع، کمکی بسیار مهم در پیشگیری، کنترل و درمان بیماری ها دارند، تقدیر و تشکر شود.

به همین مناسبت تیم مدیریت بیمارستان ابن سینا از تلاشهای شبانه روزی کارکنان آزمایشگاه این مرکز تقدیر نمودند.

 

"رضا ملک نسب "مدیر بیمارستان ابن سینا گفت: روز علوم آزمایشگاهی، روز پاسداشت انسان ‌های متعالی است، روز سپاس از جان ‌ها و اندیشه‌ های والایی است که در پویایی نظام سلامت خالصانه از خود گذشته ‌اند و بدون هیچ چشمداشتی در خدمت دردمندان بوده ‌اند.

با شیوع بیماری کرونا، اهمیت کار سپیدپوشان گمنام آزمایشگاهی کشور که در این شرایط سخت همگام با دیگر پرسنل، در صف مقدم تشخیص و کنترل این بیماری گام بر داشته اند، بیش از پیش نمایان شده است.

 

ایشان افزودند:جامعه علوم آزمایشگاهی با فداکاری و گذشت، سلامت و آسایش خود را نثار اعتلای ارزش های والای انقلاب اسلامی و سلامت جامعه کرده اند؛ از این رو توجه به نقش و اهمیت دادن به جایگاه فعالان آزمایشگاهی در پیشبرد اهداف نظام سلامت و ارتقای خدمات این حوزه بسیار موثر و اثربخش است؛ به ویژه در این روزهای سخت و حساس مبارزه با کرونا که جامعه شریف علوم آزمایشگاهی همگام با دیگر مدافعان سلامت در راستای شناسایی، درمان و بهبودی بیماران، صادقانه تلاش می کنند.

بر خود لازم می دانم با قدردانی از تلاش بی‌ بدیل این عزیزان، روز علوم آزمایشگاهی را به اساتید، کارشناسان، دانشجویان و تمامی کارکنان علوم آزمایشگاهی این بیمارستان تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال، سلامتی، بهروزی و توفیق در دستیابی به اهداف متعالی نظام سلامت که موجب ارتقای سطح سلامت آحاد جامعه است را مسالت دارم./عبدالهی

 
 
 
 
 
 
 
 
  • گروه خبری : آخرین اخبار,اسلایدشو,اخبار واحدها
  • کد خبری : 40046
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید