• 1401/11/20
  • - تعداد بازدید: 125
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مرکز آموزشی درمانی ابن سینا

بهره گیری از تجارب اساتید گروه های آموزشی در راستای ارتقای ارایه خدمات سلامت

بهره گیری از تجارب اساتید گروه های آموزشی در راستای ارتقای ارایه خدمات سلامت



اساتید گروه آموزشی روانپزشکی دانشگاه علوم پزکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در نشستی با حضور معاون درمان دانشگاه، با سامانه جامع خودکشی آشنا شدند. 
به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «مهرداد شریفی» در این نشست با قدردانی از خدمات و تلاش های اساتید گروه آموزشی روانپزشکی، بهره گیری از تجارب ارزشمند اساتید این گروه آموزشی را در پیشبرد اهداف مجموعه دانشگاه در حوزه روانپزشکی موثر دانست.

او با ابراز خرسندی از راه ‌اندازی سامانه جامع خودشکی در مرکز پایش مراقبت های درمانی دانشگاه MCMC، افزود: سامانه خودکشی برای نخستین بار در کشور در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز راه اندازی شده است.
 

به گفته دکتر شریفی، شهروندان در صورت مشاهده افراد با افکار خودکشی و یا اقدام به خودکشی، می توانند در طول شبانه روز با شماره 1819 مرکز پایش مراقبت های درمانی(MCMC)  تماس بگیرند تا بلافاصله از سوی کارشناسان این مرکز اقدامات لازم انجام شود.

معاون درمان دانشگاه تاکید کرد: بیماران از لحظه مراجعه به مراکز بهداشتی درمانی برای دریافت خدمات درمانی، از سوی این سامانه شناسایی می شوند و تحت مراقبت قرار می گیرند.
 

در این نشست، اساتید گروه آموزشی روانپزشکی ضمن آشنایی با سامانه خودکشی به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود در این رابطه پرداختند.  

سامانه پیشگیری از خودکشی برای نخستین بار در کشور، در مرکز پایش مراقبت های درمانی (MCMC) دانشگاه علوم پزشکی شیراز، چهاردهم بهمن 1401 با حضور معاون بهداشت و معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رونمایی شد.
  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبری : 74165
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید