• 1399/08/21
  • - تعداد بازدید: 587
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری برگزاری مراسم تکریم ومعارفه مسئولین درمانگاه مرکز آموزشی درمانی ابن سینا

برگزاری مراسم تکریم ومعارفه مسئولین درمانگاه مرکز آموزشی درمانی ابن سینا


آری ، چه غرور آفرینند آن عزیزانی که در کمال صداقت و درستکاری ،بیش از سی سال از بهترین سالهای عمر خود را در سنگر خدمت گذراندند و در جهت تحقق اهداف مجموعه خودخالصانه از هیچ کوششی  دریغ نورزیدندو با پذیرش غم و شادی ، عتاب و عقاب ، صبر و شکیبائی و با توکل به ایزد منان در کنار سایر همسنگران از جان و مال خود گذشتند و اینک با کوله باری از تجربه سنگر را به دیگران سپردند.

 

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی ابن سینا در تاریخ روز سه شنبه 20/8/1399از زحمات ارزشمند پرستار شاغل در بیمارستان ابن سینا تقدیر به عمل آمد.

 

مسعود عبدالهی مسئول روابط عمومی مرکز گفت:

خانم مهین راستکار سی سال از عمر با برکت خود را در راه خدمت به بیماران سپری نمود .ایشان به عنوان مسئول درمانگاه با روحیه ای پر نشاط واخلاقی بسیار نیکو در برخورد با بیماران،همکاران ومراجعین انجام وظیفه می نمود.

دکتر ابراهیم مقیمی سارانی رئیس مرکز آموزشی درمانی ابن سینا در خصوص ایشان گفت: یکی از پرسنل خوش اخلاق وخوش برخورد در بیمارستان بودند وبا درایت وصبوری بیماران درمانگاه را پذیرش می نمودند واز خداوند متعال برایشان آرزوی سلامتی نمودند.

 

مهندس فرزاد همایون فر مدیر مرکز آموزشی درمانی ابن سینا هم ضمن تقدیر از ایشان اعلام نمودند از اینکه همکار بسیار خوبی از کنار ما می رود نگرانیم وامیدواریم که این بازنشستگی گوارای وجودشان باشد وبرای ایشان وخانواده محترمشان آرزوی سلامتی نمودند.

 

در ادامه عبدالرسول شتابی مدیر پرستاری مرکز ابراز خرسندی نمودند که امثال این همکار خوش اخلاق در واحد پرستاری فعالیت داشتند وبه بیماران خدمت می کردند وبرای وی آرزوی سلامتی نمودند.

ایشان افزود:باتوجه به پایان خدمت سرکار خانم راستکار وشروع بازنشستگی ایشان با هماهنگی ریاست ومدیریت مرکز سرکار خانم لیلا مسیبی مسئول پیشین بخش زنان به عنوان مسئول درمانگاه وسرکار خانم هدی پر همت هم به عنوان سرپرستار بخش زنان منصوب گردیدند .

در ادامه مهین راستکار از همه همکاران طلب حلالیت وبرای همه همکاران آرزوی موفقیت وسربلندی نمود.

در این مراسم به رسم یاد بود هدایایی از طرف دفتر ریاست ومدیریت،دفتر پرستاری ودیگر همکاران تقدیم خانم مهین راستکار گردید. 

 
 
 
  • گروه خبری : آخرین اخبار,اسلایدشو
  • کد خبری : 32435
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید