• 1399/09/03
  • - تعداد بازدید: 505
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

اهدای میوه های موزه دکتر نورانی وصال به بیمارستان ابن سینا واستاد محرری

اهدای میوه های موزه دکتر نورانی وصال به بیمارستان ابن سینا واستاد محرری


دستی که کمک می کند،
از دستانی که برای دعا بالا می روند مقدس تر است

 

 

به گزارش روابط عمومی بیمارستان ابن سینا حدود یک هزار وسیصد کیلوگرم میوه برداشت شده از باغ موزه دکتر نورانی وصال، به  بیمارستانهای استاد محرری وابن سینا اهدا شد.

در تاریخ 30/8/99 پیرو هماهنگی های به عمل آمده با مسئولین موزه دکتر نورانی وصال و به نیت شادی روح شادروان دکتر «عبدالوهّاب نورانی وصال»مقدار ی میوه خرمالو جهت استفاده بیماران وکارکنان در بین بیماران بستری وکارکنان بیمارستان های اعصاب و روان ابن سینا و استاد محرری توزیع شد.

این میوه ها با تلاش همکاران بیمارستان ابن سینا در دو روز متوالی از درختان چیده شد وپس از هماهنگی ونظارت اداره رفاه دانشگاه وصورتجلسه و توزین میوه ها به بیمارستان ابن سینا انتقال داده شد.

مهندس «فرزاد همایون فر» توضیح داد: موزه دکتر نورانی وصال و مرکز اسناد و مطالعات علمی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در یکی از باغ های خیابان قصرالدشت شیراز واقع شده است.

ایشان افزود :استاد مرحوم دکتر عبدالوهاب نورانی وصال از پزشکان پیشکسوت عرصه پزشکی در دانشگاه بودند که این باغ با ارزش چند هزار متری را به دانشگاه علوم پزشکی هدیه نمودند تا یکی از مراکز تحقیق و پژوهش برای آموزش دانشگاه شود.
 
 
 
 
 
  • گروه خبری : آخرین اخبار,اسلایدشو
  • کد خبری : 32946
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید