• 1402/02/20
  • - تعداد بازدید: 70
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مرکز آموزشی درمانی ابن سینا

افتتاح اتاق مطالعه کتابخانه بیمارستان ابن سینا

افتتاح اتاق مطالعه کتابخانه بیمارستان ابن سینا

  معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه غنی ترین کتابخانه تخصصی روانپزشکی در جنوب کشور در بیمارستان ابن سینا را افتتاح نمود. به گزارش روابط عمومی بیمارستان ابن سینا آقای دکتر" محمد هاشم هاشم پور" معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه به همراه مسئول دفتر امور کتابخانه ها و مدیر اطلاع رسانی پزشکی؛ کتابخانه بازسازی شده و اتاق های مطالعه بیمارستان ابن سینا را افتتاح نمود.
 
دکتر ابراهیم مقیمی سارانی رئیس مرکز ضمن خوشامدگویی به معاون دانشگاه و هیئت همراه؛ گزارشی از عملکرد کتابخانه مرکز؛ مسائل ؛مشکلات و کمبودهایی که در حوزه کتاب و کتابخوانی در این مرکز وجود داشت را ارائه نمودند.
 
معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه طی بازدید از بخش های بستری این بیمارستان از خدمات ارائه شده به بیماران در قالب کتابدار بالینی و کتابخانه ویژه بیماران قدردانی نمود و برای ایفای نقش اطلاع رسانی پزشکی و کتابدار بالینی کتابخانه های بیمارستانی تاکید و قول مساعد همکاری در زمینه بهبود وضعیت کتابخانه مرکزی و کتابخانه های بخش های بستری این مرکز را داد.ایشان در ادامه بر لزوم توسعه فضای مطالعه کتابخانه های دانشگاه و افزایش میزان ساعات کاری محیط های مطالعه کتابخانه های دانشگاهی تاکید و جهت دستیابی به این اهداف حمایت و همکاری خود را اعلام نمودند.
 
  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 78460
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید