• 1401/05/13
  • - تعداد بازدید: 281
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مرکزآموزشی درمانی ابن سینا

استقبال از محرم در بیمارستان ابن سینا

استقبال از محرم در بیمارستان ابن سینا


این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست
این چه شمعی است که جانها همه پروانه اوست

به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری شهادت سالار شهیدان امام حسین (ع) و بزرگداشت این ایام، بیمارستان ابن سینا به استقبال این ماه پر از حزن و اندوه حسینی رفتند.

استقبال محرم در بیمارستان ابن سینا1401

به گزارش روابط عمومی بیمارستان ابن سینا در راستای حفظ و ترویج فرهنگ دینی و آئین های مذهبی عاشورایی ،این مرکز همانند سالهای گذشته به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری و عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش فضای بیمارستان را سیاه پوش نمودند.
 
استقبال محرم در بیمارستان ابن سینا1401

"علی محمد ثنایی نژاد مدیر بیمارستان ابن سینا" ضمن تسلیت و تعزیت ایام سوگواری امام حسین (ع) و یاران با وفایشان گفت:
آبروی حسین به کهکشان می ارزد، یک موی حسین بر دو جهان می ارزد،گفتم که بگو بهشت را قیمت چیست، گفتا که حسین بیش از آن می ارزد. محرمی دیگر از راه رسید و دیگر بار که چندین قرن از غروب غریبانه عاشورا و کربلای 61 هجری می‌گذرد، یاد رشادت، پایداری، عدالتخواهی،شهامت و شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و هفتاد و دو پایمرد صحرای کربلا دوباره در دل‌ها جان گرفت. محرم ماه قیام و پیام می باشد که دل های شیدای نیکان و مشتاقان را به سوی مراد و محبوبشان معطوف می سازد. ایام حماسه و عاطفه با فرا رسیدن این ماه آغاز می گردد تا شیفتگان معرفت و عاشقان ایثار را با کاروان کربلا همراه و همنوا سازد تا شور و شعور عاشورایی دیگر بار احیاء گردد تا ارادت علاقه مندان به سرور و سالار صاحب دلان فزونی یابد. ایشان این ایام را خدمت همه شیعیان جهان و همه هم میهنان عزیزمان تسلیت گفتند و برای همه آرزوی صحت و سلامتی نمودند./عبدالهی
استقبال محرم در بیمارستان ابن سینا1401
 
 
 
  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 64521
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید