• 1403/07/10
  • - تعداد بازدید: 55
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
برگزاری دوره آموزشی اطفاء حریق و آتش نشانی در بیمارستان ابن سینا

آموزش اطفاء حریق به صورت تئوری و عملی برگزار گردید

دوره آتش نشانی یکی از مهمترین دوره های آموزشی است که برای افرادی که در محیط های خطرناک و پر خطر کار می کنند، بسیار ضروری است. این دوره به افراد آموزش می دهد که چگونه با حوادث حریق و آتش سوزی مواجهه کنند و بهترین روش های ایمنی و اطلاعات لازم برای این نوع وضعیت ها را یاد بگیرند.

به همین منظور با هماهنگی واحد بهداشت حرفه ای بیمارستان ابن سینا و به منظور ارتقاء سطح آگاهی کارکنان و دانشجویان در ایمنی و آتش نشانی، کلاس آموزشی آتش نشانی(اطفاء حریق) در محل بیمارستان ابن سینا برگزارشد.

مهندس مهدی پور کارشناس مسئول بهداشت حرفه ای گفت:

یکی از موارد مهمی که در این دوره آموزشی آتش نشانی آموزش داده می شود، اطلاعات در مورد نوع و انواع حریق است. این اطلاعات بسیار مهم است زیرا به افراد کمک می کند تا بفهمند که چگونه با هر نوع حریقی که ممکن است در محیط کار یا منزلشان رخ دهد، برخورد کنند. این شامل اطلاعاتی در مورد نوع مواد سوختنی، رفتار آتش در مواجهه با این مواد، و روش های مقابله با آنها می شود.

در این دوره آموزشی که با حضور کارکنان ، دانشجویان ، جمعی ازمسئولین برگزار شد. شرکت کنندگان با مهارتهای ایمنی و اطفاء حریق، انواع حریق و نحوه مواجهه با آن، انواع خاموش کننده ها و روش استفاده از آنها و نیز کاربرد انواع کپسولهای اطفاء حریق آشنا شدند./عبدالهی

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 109595
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید