• 1401/02/22
  • - تعداد بازدید: 299
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مرکز آموزش درمانی ابن سینا

آغاز به کار ایستگاه سلامت در مرکز آموزشی درمانی ابن سینا

آغاز به کار ایستگاه سلامت در مرکز آموزشی درمانی ابن سینا

به مناسبت فرارسیدن هفته سلامت،ایستگاه سلامت در مرکز آموزشی درمانی ابن سینا آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان ابن سینا ، دبیر ستاد هفته سلامت این مرکز گفت: در راستای آگاهی سازی افراد از شرایط سلامت خود و ارتقا فرهنگ خود مراقبتی ، ایستگاه ویژه هفته ملی سلامت با حضور مدیر و مسوولان این بیمارستان آغاز به کار کرد.

 

غرفه سلامت

 

«رضا ملک نسب» مدیر بیمارستان ابن سینا با بیان اینکه فعالیت این ایستگاه از روز شنبه هفدهم آغاز و تا بیست و سوم اردیبهشت ادامه دارد،افزود: در این ایستگاه، خدمات غربالگری فشارخون، قند خون ، نمایه توده بدنی، مشاوره تغذیه ،مشاوره های روانپزشکی و رفتاری،سبک زندگی سالم به صورت رایگان به مراجعه کنندگان ارایه می شود.

این مدیر مسئول هم چنین از آموزش‌های همگانی درباره بیماری‌های مختلف روانپزشکی به مراجعه کنندگان از دیگر فعالیت‌‍‌های درمانگاه این بیمارستان خبر داد.

 
غرفه سلامت

او اضافه کرد: با توجه به اهمیت افزایش دسترسی عمومی به خدمات سلامت، تعداد زیادی خدمت سلامت در نخستین روز از هفته ملی سلامت در زمینه خدمات غربالگری و مشاوره ای به مراجعان در این ایستگاه ارایه شد.

غرفه سلامت
 

ملک نسب، یادآور شد: فعالیت ایستگاه سلامت این مرکز متناسب با شعار‌های هفته سلامت برنامه ریزی شده و در طول هفته به مراجعان کنندگان در این بیمارستان خدمت رسانی می شود./عبدالهی

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 60144
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید