• 1403/06/09
  • - تعداد بازدید: 66
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بررسی مشکلات پرسنل خدمات توسط رئیس بیمارستان

چالشهای موجود در واحد خدمات بیمارستان ابن سینا بررسی گردید

به گزارش روابط عمومی بیمارستان ابن سینا جلسه ای با حضور دکتر ابراهیم مقیمی رئیس بیمارستان ،علی محمد ثنایی نژاد مدیر مرکز،ولی اله مرادی مسئول حراست و کارکنان خدمات برگزار شد و مشکلات این کارکنان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دکتر ابراهیم مفیمی رئیس مرکز از زحمات گرانقدر این عزیزان در انجام وظایف محوله قدر دانی و از خداوند متعال برای آنان آرزوی سلامتی نمود.

دکتر مقیمی عنوان نمود که ما یک خانواده هستیم که در کنار هم زندگی می کنیم و انتظار می رود همه کارکنان نسبت به شرح وظایفشان حساس باشند و به نحو احسنت بتوانند به مردم و بیماران خدمت نمایند.

مهندس علی محمد ثنایی نژاد مدیر مرکز گفت: در بخش خدمات ما با کمبود نیرو مواجه هستیم. برخی نیروها مشغول انجام وظیفه هستند و برخی هم در مرخصی به سر می برند.این نیروها مجبور هستند گاهی حتی 32 ساعت پشت سر هم کار کنند. ما سعی می کنیم کمبود نیرو را با اضافه کاری جبران کنیم که این خود سبب افزایش فشار کار کارکنان و گاهی ناتوانی در انجام وظایف آنها می شود.

در ادامه ولی اله مرادی مسئول حراست هم ضمن قدر دانی از زحمات پرسنل خدمات اعلام نمود که با اتحاد و یکدلی و یکرنگی می توان بسیاری از مشکلات را حل نمود و انشاالله سعی بر آن باشد تا بهترین خدمات از طریق بیمارستان ابن سینا به مردم ارائه شود.

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 107221
کلیدواژه