• 1401/04/21
  • - تعداد بازدید: 338
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مرکز آموزش درمانی ابن سینا

گرامیداشت عید سعید قربان در بیمارستان ابن سینا

گرامیداشت عید سعید قربان در بیمارستان ابن سینا

عید بزرگ قربان عید سرسپردگی به درگاه خدا می باشد و این عید روز رهایی از هر چیزی غیر از خدا می باشد. در این روز بزرگ حاجیان اسماعیل وجود خود را در پیشگاه خدای بزرگ قربانی می کنند.
 
عید قربان

ابراهیم و اسماعیل آرام آرام قدم برمی‌دارند. و پرنده‌ها از امتداد گامهایشان پرواز می‌کنند. آسمان سنگین است. خورشید چشمانش را می‌بندد و زمین در درون خود به خود می‌پیچد. سخت است دل کندن، سخت است ندیدن و نبودن اما خدا خواسته است و این ابراهیم نبی است که از شوق رضایت پروردگار تنها پسرش را به قربانگاه می‌برد و عشق مثل پروانه‌ای بیخبر روی شانه‌اش می‌نشیند و او سربلند در بندگی پروردگار چنین روزی را عید بندگی باقی می‌گذارد.
 
عید قربان

ابراهیم علیه السلام می‌رود تا در مسلخ عشق پسرش اسماعیل را به اذن خدا قربانی کند. می‌رود تا رها شود از تعلقات زمین تا برسد به آسمان برسد به ملکوت خدا. می‌رود تا رها شود از بندهای نیاز تا به بی‌نیازی پروردگارش متصل شود. تا عشق برای همیشه سبز باشد و بندگی تا ابد شکوفه بار.
 
عید قربان

به گزارش روابط عمومی بیمارستان ابن سینا،به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان از کارکنان و بیماران بستری در این مرکز پذیرایی به عمل آمد و این عید بزرگ مسلمانان گرامی داشته شد./.
  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 63332
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید