• 1403/03/27
  • - تعداد بازدید: 110
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
پیام تبریک مدیر بیمارستان ابن سینا به مناسبت عید سعید قربان

پیام تبریک مدیر بیمارستان ابن سینا به مناسبت عید سعید قربان

 عید سعید قربان

به گزارش روابط عمومی بیمارستان ابن سینا، مهندس علی محمد ثنایی نژاد مدیر مرکز، در پیامی فرا رسیدن عید سعید قربان را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است: 

عید سعید قربان،عید تقرب به حضرت حق، رویش نور ایمان در دلهای آگاه مسلمین و پیروی از سنت ابراهیمی است. عید قربانی کردن هوی نفس در پیشگاه پروردگار عظیم و پیوستن به دریای بیکران رحمت اوست. عید قربان پاک ترین عیدهاست ، عید سرسپردگی و بندگی است. عید برآمدن انسانی نو از خاکسترهای خویشتن خویش است.

عید قربان که پس از وقوف در عرفات و مشعر و منا فرا مى رسد، عید رهایى از تعلقات است. رهایى از هر آنچه غیرخدایى است. در این روز، اسماعیل وجود را، یعنى هر آنچه بدان دلبستگى دنیوى پیدا کردیم قربانى کنیم تا سبکبال شویم.آنگاه که ابراهیم، اسماعیل را به قربانگاه عشق برد این ذات اقدس الهی بود که جلوه گر شد. این عشق آموختنی است.

 عید قربان عید نزدیک شدن دلهایی است که به قرب الهی رسیده اند و خداوند متعال را شاکریم که این نعمت را نصیبمان کرد تا عید قربان را جشن گرفته و آن را گرامی بداریم.

این عید پاک و بزرگ و مقدس ، را به تمامی مسلمانان جهان وشما همکاران گرامی تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند تبارک و تعالی آرزوی سربلندی و سلامت را برای تمامی شما بزرگواران مسئلت دارم.

با احترام، علی محمد ثنایی نژاد مدیر بیمارستان ابن سینا

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 103809
کلیدواژه