• 1402/10/30
  • - تعداد بازدید: 77
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
غربالگری کارکنان هتل پارک سعدی در آخرین روز از پویش ملی سلامت

پویش ملی سلامت توسط بیمارستان ابن سینا در هتل پارک سعدی

مدیر بیمارستان ابن سینا، از پیوستن کارکنان هتل پارک سعدی به پویش ملی سلامت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان ابن سینا، «علی محمد ثنایی نژاد» گفت:

در آخرین روز از پویش ملی سلامت در استان فارس، کارگروه غربالگری پویش سلامت ملی بیمارستان ابن سینا کارکنان هتل پارک سعدی را از نظر دو بیماری فشارخون بالا و دیابت مورد ارزیابی قراردادند.

ثنایی نژاد افزود: در طرح پویش ملی سلامت، علاوه بر نمونه گیری خون برای ارزیابی و تعیین میزان قندخون، با رعایت اصول استاندارد، میزان فشارخون افراد نیز اندازه گیری و بررسی می شود.

دکتر"مهدی کارگر" کارشناس مسئول آموزش سلامت ومسئول پیگیری طرح ملی غربالگری در خصوص زندگی سالم و پایش سلامت که شامل چک فشارخون ، قند خون و توزیع پمفلتهای آموزشی بهداشتی جهت کارکنان این هتل انجام شد توضیحاتی را ارائه نمودند.

دکتر کارگر در ادامه گفت:

از ابتدای طرح پویش ملی سلامت در استان فارس کارگروه غربالگری این مرکز با کوشش و همت مضاعف به غربالگری هموطنان در شهر شیراز از جمله مراجعه به ادارات متعدد،بانکها،هتلها،مدارس،مراجعین عمومی و رهگذران،نیروهای نظامی و انتظامی و .....پرداختند. طی این برنامه توضیحاتی در زمینه بیماری‌های دیابت ، سکته مغزی ، قلبی و پیشگیری ، عوارض و روشهای درمان این بیماریها و همچنین توصیه های بهداشتی لازم به مردم ارائه و در این پویش جمعا تعداد1800نفر مورد ارزیابی فشار خون و قند خون قرار گرفتند. 

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 93361
کلیدواژه