• 1401/06/07
  • - تعداد بازدید: 288
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مرکزآموزشی درمانی ابن سینا

واگذاری بوستان سیزده آبان به صورت تمام وقت به بیمارستان ابن سینا

واگذاری بوستان سیزده آبان به صورت تمام وقت به بیمارستان ابن سینا


در جلسه روز پنجم مرداد شورای شهر شیراز مصوبه ای با عنوان “اختصاص بوستان سیزده آبان به بیمارستان روانپزشکی ابن سینا”را به تصویب رساندند.
به گزارش روابط عمومی بیمارستان ابن سینا پیرو هماهنگی های قبلی و بازدیدهای متوالی شهردار منطقه سه شیراز و اعضای محترم شورای اسلامی شهر شیراز با توجه به فضای بسته و محدود بیماران روانپزشکی ابن سینا وجهت رفاه حال این بیماران که عضوی از جامعه شهری هستند و نیاز مبرم به فضای سبز واستفاده از هوای پاک را دارند با همت اعضای شورای اسلامی شهر شیراز و موافقت شهردار محترم این بوستان در اختیار بیمارستان ابن سینا قرار گرفت.
بوستان 13آبان در خیابان حافظ شمالی جنب بیمارستان ابن سینا، در زمینی به مساحت حدود دوهزار متر مربع می باشد که با توجه به نزدیک بودن بوستان کوهپایه و لونا پارک استفاده چندانی برای عموم نداردو به دلیل کمبود فضای فیزیکی بیمارستان ابن سینا و کمک به بیماران این مرکز تصمیم به این امر گرفته شد.
دکتر"ابراهیم مقیمی رئیس بیمارستان ابن سینا ضمن خوشآمدگویی به میهمانان این جلسه در مورد خدماتی که این مرکز به شهروندان و سایر مراجعین از استانهای همجوار در زمینه سلامت روان ارائه می نماید توضیحاتی ارائه و ضرورت همکاری بیش از پیش مجموعه شورای اسلامی و شهرداری شیراز را برای بهبود کیفیت خدمات روانپزشکی خواستار شدند.
در ادامه مهندس" محمد تقی تذروی" عضو شورای شهر شیراز ضمن تبیین ابعاد همکاری شهرداری و شورای اسلامی در سنوات قبل با دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان ابن سینا در خصوص اختصاص این بوستان به بیمارستان ابن سینا ابراز خرسندی و موافقت خود را در خصوص گسترش روابط مجموعه شورای شهر با مجموعه ارائه دهنده خدمات سلامت بیان نمودند.
مهندس "حمید رضا حمیدی"در خصوص تملک این بوستان که مختص شهرداری است گفت:
بیمارستان ابن سینا می تواند به شکل تمام وقت و بدون محدودیت زمانی به شرط عدم دخل و تصرف در ساختارهای فیزیکی این بوستان از فضای آن برای بیماران و خانواده های آنان استفاده نماید.
مهندس" علی محمد ثنایی نژاد"مدیر بیمارستان از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز و همراهان قدر دانی نمود و برای همه دست اندر کاران این امر خداپسندانه آرزوی سلامتی نمودند.

واگذاری بوستان سیزده آبان
واگذاری بوستان سیزده آبان 
 واگذاری بوستان سیزده آبان
  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 65727
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید