• 1401/07/28
  • - تعداد بازدید: 195
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مرکز آموزشی درمانی ابن سینا

هم اندیشی کارگروه تعرفه گذاری خدمات روان پرستاری در بیمارستان ابن سینا

هم اندیشی کارگروه تعرفه گذاری خدمات روان پرستاری در بیمارستان ابن سینا


مسئولین دانشکده پرستاری،بیمارستان ابن سینا و بیمارستان استاد محرری با بارش افکار خود در خصوص تعرفه گذاری خدمات پرستاری به مذاکره نشستند.
به گزارش روابط عمومی بیمارستان ابن سینا در تاریخ 26/7/1401جلسه ای با حضور مسئولین بیمارستان ابن سینا،استاد محرری و اساتید گروه روان پرستاری و دانشجویان دکترای روان پرستاری با هدف هم اندیشی در خصوص تعرفه گذاری خدمات روان پرستاری در سالن اجتماعات بام سبز بیمارستان ابن سینا تشکیل گردید.
در این هم اندیشی مهندس"علی محمد ثنایی نژاد"مدیر بیمارستان ابن سینا از اهمیت انجام این تعرفه گذاری و بومی سازی آن بر اساس شرایط خدمات روان پرستاری عنوان نمودند.
"نرگس زارعی"مدیر پرستاری بیمارستان ابن سینا در خصوص سطوح مراقبتی روان پرستاری و تعیین نوع تعرفه گذاری مطالبی را عنوان نمودند.

در ادامه مقرر شد از افراد خبره در حیطه روان پرستاری در سطوح دانشگاه کمک گرفته شود و در جلسه ای دیگر که به میزبانی بیمارستان استاد محرری برگزار می گردد نسبت به تبیین ابعاد سطوح مراقبتی روان پرستاری اقدام نمایند.
در این هم اندیشی رئیس ،مدیر بیمارستان و مدیر پرستاری بیمارستان استاد محرری و مدیر بیمارستان و مدیر پرستاری بیمارستان ابن سینا یک نفر از اساتید گروه روان پرستاری و دو نفر از دانشجویان دکترای روان پرستاری حضور داشتند.



 
 
  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 68095
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید