• 1402/10/12
  • - تعداد بازدید: 74
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
تفاهم همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس با بیمارستان ابن سینا

همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس با بیمارستان ابن سینا

مهندس "علی محمد ثنایی نژاد" مدیر بیمارستان روانپزشکی ابن سینا روز سه شنبه 12دیماه سال 1402 به همراه دکتر رزمجو معاون پژوهش استانداری فارس باحضور در سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس با احمدعلی افکاری رییس و دیگر کارشناسان این سازمان دیدار و گفت و گوکردند.



به گزارش روابط عمومی بیمارستان ابن سینا، در این دیدار مدیر بیمارستان ابن سینا گزارشی کامل از بیمارستان ابن سینا و وضعیت بیماران،تعداد تخت مصوب و فعال،تعداد پرسنل و ساختار فیزیکی ساختمان و کمبودهایی که در این مرکز وجود دارد را ارائه نمودند.

ثنایی نژاد ضمن قدر دانی از مدیر کل سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در خصوص تعیین وقت اختصاص داده شده به این مرکز، به نقش و جایگاه ویژه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس به عنوان یک سازمان مهم و تاثیرگذار در سطح استان به خصوص سیاستگذاری مسائل کلان و مهم استان اشاره کرد و از اهمیت ایجاد نگاه علمی و منطقی آن سازمان به حوزه بهداشت و درمان سخن گفت.

دکتر"احمدعلی افکاری"رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ضمن خیر مقدم به میهمانان با ارائه گزارشی از وضعیت بودجه استان فارس و همچنین گزارشی از مسائل اقتصادی استان، اعلام نمود تا در هفته آینده بازدیدی از بیمارستان روانپزشکی ابن سینا داشته باشند تا بتوانند در خصوص اختصاص بودجه جهت باز سازی و تجهیز این مرکز تصمیم گیری نمایند.

در ادامه این جلسه با توجه به طرح ملی غربالگری فشار خون و قند خون مقرر گردید گروهی از کارکنان این مرکز جهت پایش و غربالگری کارکنان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در آنجا حضور پیدا کنند و غربالگری انجام شود./پایان خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 92442
کلیدواژه