• 1403/07/12
  • - تعداد بازدید: 55
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
پیگیری تسهیلات و تفاهم همکاری با رئیس بانک سپه شعبه قرآن

نشست مشترک مدیر بیمارستان با رئیس بانک سپه در خصوص تسهیلات بانکی

در حال حاضر یکی از مهم‌ترین چالش‌های کارکنان بیمارستان در امور بانکی، موضوع تسهیلات بانکی است. لذا بر آن شدیم تا به منظور تسهیل در روند دریافت تسهیلات و خدمات بانکی برای کارکنان، جلسه ای را با رئیس بانک سپه برگزار و علاوه بر حفظ قوانین شبکه بانکی و پولی کشور،  گوشه ای از مشکلات همکاران را مرتفع نمائیم.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان ابن سینا ، در راستای تکریم کارکنان و خدمات رفاهی از طرف تیم مدیریت اجرایی جلسه ای با رئیس بانک سپه شعبه قرآن برگزار و در خصوص نحوه اخذ تسهیلات بحث و تبادل نظر گردید.

مهندس علی محمد ثنایی نژاد ضمن خیر مقدم خدمت رئیس بانک سپه و معاون ایشان گزارشی از وضعیت بیمارستان ابن سینا ارائه و درخواست نمودند که از طرف این شعبه بانکی، تسهیلاتی در اختیار کارکنان بیمارستان قرار گیرد.  

مدیربانک سپه دراین جلسه، مجموعه بیمارستان ابن سینا را به عنوان یکی از اقشار زحمت کش با سختی کار بسیار بالا عنوان کرد و ابراز داشت:

کارکنان این بانک در تلاش هستند تا با امکانات در اختیار خود به ارائه خدمات بانکی، با هدف تامین نیازهای مالی و در جهت رضایتمندی مشتریان خود و در راستای تکریم از کادر درمان این مرکز نهایت تلاش خود را در در جهت پرداخت تسهیلات به کارکنان بیمارستان ابن سینا اقدام نمایند.

در ادامه مقرر شد از طرف بانک سپه نحوه پرداخت انواع تسهیلات بانکی به امور رفاهی بیمارستان اعلام تا در خصوص چگونگی دریافت تسهیلات به کارکنان اطلاع رسانی گردد.

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 109831
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید