• 1403/07/09
  • - تعداد بازدید: 47
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
نشست صمیمانه شهردارمنطقه 3 شیراز با مدیر بیمارستان ابن سینا

نشست صمیمانه شهردار منطقه 3 شیراز با مدیر بیمارستان ابن سینا

به گزارش روابط عمومی بیمارستان ابن سینا؛نشست مشترکی با حضور شهردار منطقه سه و مدیر بیمارستان ابن سینا در محل دفتر شهردار برگزار گردید.

  این نشست با حضور دکتر علی مصلی نژاد شهردار منطقه3 و مهندس علی محمد ثنایی نژاد مدیر بیمارستان ابن سینا و مهندس جعفر پور و مهندس دهقان از اعضای شهرداری شیراز انجام شد.
مهندس ثنایی نژاد ضمن تبریک انتصاب دکتر مصلی نژاد به عنوان شهردار جدید منطقه سه شیراز از حمایت های شهرداری و عوامل دست اندرکار آن در همکاری با بیمارستان، تقویت هرچه بیشتر ارتباط بیمارستان و شهرداری قدردانی و ایجاد مشارکت های دو سویه جهت افزایش کیفیت ارائه خدمات اثربخش در حوزه سلامت برای مردم شریف منطقه را از رسالت های اصلی هر دو مجموعه برشمرد.

در این جلسه مشکلات بیمارستان ابن سینا مطرح شد و برای حل مسائل بیمارستان و امکانات بهتر تعاملاتی صورت پذیرفت، و شهردار منطقه ضمن قدردانی از زحمات مسئولین بیمارستان عنوان نمود تعاملات شهرداری با بیمارستان بیشتر خواهد گردید و مقرر شد بازدیدی از بیمارستان داشته باشند.
همچنین دکتر مصلی نژاد از برگزاری این نشست ابراز خرسندی نمود و از آمادگی کامل شهرداری منطقه 3 برای گسترش همکاری‌های دوجانبه با بیمارستان ابن سینا خبر داد.

این جلسه صبح دوشنبه مورخ 09/07/1403در محل دفتر شهردار منطقه سه شیراز برگزار گردید.

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 109519
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید