• 1400/08/12
  • - تعداد بازدید: 260
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
مرکز آموزش درمانی ابن سینا

مراسم تکریم ومعارفه مدیران پرستاری ومسئولان حفاظت فیزیکی بیمارستان ابن سینا

مراسم تکریم ومعارفه مدیران پرستاری ومسئولان حفاظت فیزیکی بیمارستان ابن سینا

توفیق خدمت به نیکوترین و شایسته ترین مردم در نظام اسلامی، فرصت گرانبها و پرافتخاری است که علاوه بر خشنودی مردم، موجبات رضایت پرودگار متعال را درپی خواهد داشت و به یقین در این راستا کسانی موفق و سربلند خواهند بود که بتوانند به خوبی از این فرصت مسئولیت در راستای جلب رضایت خداوند و خدمت صادقانه و موثر به مردم نهایت استفاده را ببرند. قطعا کار برای رضای خداوند بدون اجر و پاداش نخواهد ماند.

 

به گزارش روابط عمومی بیمارستان ابن سینا ،به دستور مدیر پرستاری ومامایی استان، عبدالرسول شتابی به عنوان مدیر پرستاری بیمارستان استاد محرری منصوب گردید و سرکار خانم نرگس زارعی هم به عنوان مدیر پرستاری بیمارستان ابن سینا منصوب شد.

 

همچنین به دستود مسئولین حراست وحفاظت فیزیکی دانشگاه آقای محمد داور پناه به عنوان مسئول حفاظت فیزیکی بیمارستان ابن سینا منصوب گردید.

 

عبدالرسول شتابی مدت حدود 26سال از خدمت خود را در بیمارستان ابن سینا به عنوان مسئول حراست،معاون پرستاری،معاون مدیر مرکز ومدیر پرستاری به بیماران خدمات رسانی نمود.

 

دکتر "ابراهیم مقیمی" رئیس مرکز هم از تلاشهای همه جانبه مدیر پرستاری قدر دانی نمود واعلام نمود که مدیر پرستاری مخصوصا در شرایط سخت و طاقت فرسای کرونا با تمام وجود از تمام ظرفیت ها برای پیشبرد اهداف بیمارستان استفاده نمودند و با زحمات ایشان خدمات شایانی در شان و منزلت بیماران اعصاب و روان مخصوصا قشر ضعیف جامعه ارائه گردید واز زحمات آقای شتابی و آقای بهمنی قدر دانی نمود.

در ادامه این مراسم، مهندس "رضا ملک نسب" مدیر بیمارستان  ، ضمن قدر دانی از زحمات آقایان شتابی وبهمنی برای آنان آرزوی موفقیت و سلامتی نمودند.

آقای « عبدالرسول شتابی » در این مراسم ضمن خداحافظی وطلب حلالیت از همکاران گفت: سعی من در انجام امور محوله کارتیمی و استفاده از خرد جمعی بوده وقطعا نظرات و پیشنهادات سازنده همکاران عزیز وگرامی بوده که توانسته ایم سازمانی موفق وپویا را اداره نمائیم.

 

آقای قباد بهمنی هم که چندین سال به عنوان مسئول حفاظت فیزیکی بیمارستان انجام وظیفه         می نمودند از همکاری همه جانبه همکاران قدر دانی وخداحافظی وطلب حلالیت نمودند.

 

در ادامه سرکار خانم "نرگس زارعی"مدیر پرستاری سابق بیمارستان استاد محرری که به عنوان مدیر پرستاری این مرکز منصوب گردیده اند اعلام نمودند که با همکاری و همفکری و خرد جمعی همکاران گرامی بتوانند سازمانی موفق و پویا را داشته باشند.

 

آقای محمد داور پناه هم برای تمامی پرسنل آرزوی موفقیت نمودند.

 

این مراسم با حضور رئیس مرکز،مدیر مرکز،مدیر پرستاری،مسئولان اداری و میهمانانی از دانشگاه وهمکاران پرستاری،اداری وپشتیبانی در بام سبز بیمارستان برگزار گردید و به رسم یاد بود هدایایی تقدیم گردید./عبدالهی

 
 
 
 
 

 
 
 
 
  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 49734
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید