• 1399/07/08
  • - تعداد بازدید: 352
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

مراسم تکریم ومعارفه رئیس حسابداری بیمارستان ابن سینا

مراسم تکریم ومعارفه رئیس حسابداری بیمارستان ابن سینا

خداوند قادر منّان را شاکریم که به ما نعمت قدردانی و تقدیر از عزیزانی که همواره با عزمی راسخ در پرتوی از صداقت و تبلوری از مشارکت و بارقه هایی از مسئولیت پذیری با رویکرد آفریدن فرداهایی بهتر و برتر جهت تربیت انسان های پاک نیت و توانمند که در عرصه های مختلف تلاش می کنند را ارزانی فرمود.

 

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی ابن سینا، شنبه مورخ 05/07/99به همت مسئولین مرکز از زحمات چندین ساله رئیس حسابداری مرکز تقدیر شد.

 

ابراهیم فدایی دولت سه سال در سمت مدیر بیمارستان ولیعصر لامرد  وبا حفظ سمت مدیر مالی بیمارستان ولیعصر لامرد و حدود پنج سالی هم  مدیر مالی  این مرکز بودند وبا پشتکار فراوان در امر خدمت رسانی به بیماران اعصاب وروان تلاش نمودند.

 

دکتر ابراهیم مقیمی سارانی رئیس مرکز آموزشی درمانی ابن سینا ضمن تقدیر از ایشان واینکه قانونمداری سرلوحه کار ایشان بود برایشان آرزوی سلامتی چه در این مرکز وچه در مرکز جدید محل خدمتشان نمودند.

 

فرزاد همایون فر  مدیر مرکز آموزشی درمانی ابن سینا از تلاشهای ایشان در مسئولیت رئیس حسابداری تقدیر واز خداوند متعال برای ایشان وخانواده محترمشان آرزوی سلامتی وتندرستی نمودند..

 

ایشان افزود:

بنا بر سیاستهای دانشگاه علوم پزشکی در خصوص جابه جایی روسای حسابداری مقرر گردید ابراهیم فدایی دولت در یکی دیگر از مراکز درمانی و به جایگزینی ایشان آقای علیرضا ترابی در این مرکز شروع به کار نمایند.

 
در ادامه ابراهیم فدایی دولت ضمن تقدیر از مسئولین بیمارستان در خصوص برگزاری این جلسه،از تمامی همکاران طلب حلالیت وبرای همه آرزوی سلامتی نمودند و علیرضا ترابی هم ابراز خرسندی نمودند که در کنار همکاران خوب بیمارستان بتوانند در پیشبرد اهداف این مرکز گام بردارند. 
  • گروه خبری : آخرین اخبار,اسلایدشو,اخبار واحدها
  • کد خبری : 30033
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید