• 1402/11/08
  • - تعداد بازدید: 140
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
تفاهم همکاری بیمارستان ابن سینا و استاد محرری با اداره کل زندانهای استان فارس

تفاهم همکاری بیمارستان ابن سینا و استاد محرری با اداره کل زندانهای استان فارس

در راستای برنامه های پذیرش و اعزام زندانیان که از طرف پزشک معتمد زندان عادل آباد شیراز به این مراکز درمانی اعزام می شوند، تفاهم نامه همکاری بین اردوگاه حرفه آموزی و کار درمانی زندان عادل آباد شیراز، با بیمارستان های روانپزشکی ابن سینا و استاد محرری(باجگاه)با حضور معاون بهداشت زندان عادل آباد،رئیس زندان عادل آباد،رئیس مرکز حرفه آموزی و کاردرمانی پیر بنو و مدیران بیمارستان ابن سینا و استاد محرری در محل دفتر مدیر کل زندان عادل آباد صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان ابن سینا، مهندس انصاری معاون بهداشت زندان عادل آباد و روح اله رضایی دانا رئیس زندان مرکزی شیراز به میهمانان و مدعوین بیمارستانهای روانپزشکی خیر مقدم گفتند.

در ادامه مهندس "ثنایی نژاد"مدیر بیمارستان ابن سینا گزارشی از وضعیت بیمارستان،تعداد تخت فعال روانپزشکی ،تعداد پرسنل و در راستای پیشگیری، کنترل و درمان بیمارهای آسیب زا (روانپزشکی) بیمار گزارشی ارائه نمودند.

ایشان در ادامه با توجه به فرآیند پذیرش زندانیان اعزامی از طرف پزشک زندان و ندادن گزارش مبنی بر نوع بیماری و فرآیند درمان این بیماران درخواست نمود تا قبل از اعزام بیمار موارد ذیل هماهنگ و اجرا گردد.

ثنایی نژاد افزود:

در زمان اعزام بیمار زندانی حتما قبل از اعزام با نماینده حقوقی بیمارستان در خصوص وجود تخت خالی پیگیری لازم به عمل آید و سپس بیمار اعزام گردد.

ماموران و سرباز هایی که همراه زندانی اعزام می شوند ترجیحا از افراد با تجربه و دارای صلاحیت باشند که بتوانند به نحو احسنت انجام وظیفه نمایند.

عبداله جمشیدی مدیر بیمارستان استاد محرری هم گزارشی از وضعیت بیمارستان را ارائه و از تشکیل این جلسه در برطرف نمودن مشکلات بیماران و زندانیان ابراز خرستدی نمود و درخواست کرد تا مسئولین زندان مرکزی شیراز از بیمارستانهای روانپزشکی بازدید نمایند و از نزدیک مشکلات بیمارستان را ببینند و با یکدیگر در تعامل بیشتری باشند.

در پایان با هماهنگی مسئولین زندان از تعدادی واحدهای مددکاری،خیاطی و دیگر صنایع دستی زندانیان بازدید به عمل آمد

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 93862
کلیدواژه