• 1401/03/09
  • - تعداد بازدید: 282
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مرکز آموزش درمانی ابن سینا

بیانیه کانون بسیج جامعه پزشکی بیمارستان ابن سینا به مناسبت سوم خرداد و روز آزاد سازی خرمشهر

بیانیه کانون بسیج جامعه پزشکی بیمارستان ابن سینا به مناسبت سوم خرداد و روز آزاد سازی خرمشهر

به گزارش روابط عمومی بیمارستان ابن سینا،کانون بسیج جامعه پزشکی بیمارستان ابن سینا به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر و این روز حماسه ساز بیانیه ای بدین شرح صادر نمود:

خرمشهر، قرارگاه عاشقی و یادمان تاریخی ملتی است که هم در مقاومت و پاسداری از ارزش‌های این دیار پرگهر و هم عمل به فرامین رهبری الهی امام(ره)، اوج پایمردی و ایثار را به نمایش گذاشتند. ملت قهرمان ایران در حماسه شکوهمند سوم خرداد قهرمانانه وارد عرصه نبرد شدند و مشت‌ پولادین خود را بر سر تجاوز و ظلم کوبیدند و بر تارک تاریخ ماندگار شدند.



ملت بزرگ ایران صفحه اقتدار سوم خرداد را به خط زر نوشت و اراده ایرانیان را به رخ جهانیان کشید و صلابت ملت فاتح خرمشهر را در صفحات زرین تاریخ به ثبت رساند.

فرزندان غیور امت اسلامی در قامت ارتش و سپاه و بسیج چون ید واحده با ایثار و فداکاری و در پرتو عنایات الهی، فتحی بزرگ را رقم زدند و حماسه ای جاوید آفریدند و مقتدرانه نشان دادند هرگز اجازه نخواهند داد عزت و استقلال مردم ایران خدشه دار شود.
ما اعضای کانون بسیج جامعه پزشکی بیمارستان ابن سینا، حماسه سوم خرداد را نماد پیوستگی و وحدت رزمندگان اسلام در دفاع از امنیت و تمامیت ارضی ایران اسلامی و الگویی روشن برای همه نسل های آینده در دفاع از استقلال و حریم میهن عزیزمی دانیم و تمام قد از ارزشهای بزرگ این روز دفاع خواهیم نمود./عبدالهی
  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 60977
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید