• 1399/10/04
  • - تعداد بازدید: 1183
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
مرکز آموزشی درمانی ابن سینا

به مناسبت روز پرستار از پرستاران بیمارستان ابن سینا تقدیر شد

به مناسبت روز پرستار از پرستاران بیمارستان ابن سینا تقدیر شد

به مناسبت روز پرستار از پرستاران بیمارستان ابن سینا تقدیر شد

به گزارش روابط عمومی بیمارستان ابن سینا در هفته پرستار با حضور دکتر ابراهیم مقیمی سارانی رئیس مرکز، فرزاد همایون فر مدیر ،عبدالرسول شتابی مدیر پرستاری،خانم راضیه کریمی معاون مدیر ودکتر بذر افشان از اعضای هیات علمی گروه روانپزشکی از پرستاران مرکز ابن سینا تقدیر شد.

 

دکتر ابراهیم مقیمی در جمع پرستاران، با تقدیر از تلاش ‌های خستگی ناپذیر پرستاران به خصوص در بحران کرونا، پرستاری را یکی از حرفه های مقدس و با ارزش دانست و گفت: امروز که تمام دنیا درگیر ویروس کرونا شده است، ارزش و قداست شغل پرستاری بیشتر از گذشته نمایان شده است.

 «فرزاد همایون فر» مدیر مرکز هم افزود: پرستاران همواره ثابت کرده اند که در روزهای سخت در کنار مردم بوده و از هیچ تلاشی برای سلامت مردم فروگذاری نکرده اند.

او با مقایسه کار امروز پزشکان و پرستاران با دوران هشت سال دفاع مقدس و جانفشانی این عزیزان در آن دوران، افزود: امروز نیز در عرصه مبارزه با ویروس کرونا، شاهد جانفشانی پزشکان و پرستاران در بخش‌ سلامت هستیم و شهادت بسیاری از پرستاران و پزشکان در کشور، گویای این ادعاست.

عبدالرسول شتابی مدیر خدمات پرستاری هم ضمن تبریک این هفته ابراز امیدواری کرد با تلاش کادر بهداشت و درمان و رعایت شیوه نامه‌ های بهداشتی از سوی مردم، شاهد ریشه کنی این ویروس از جامعه باشیم.

مراسم تقدیر وحضور مسئولین با رعایت پروتکل های بهداشتی در بخشهای بستری این مرکزبرگزار شد.

 

 

دکتر «ابراهیم مقیمی» در ادامه حرفه پرستاری را آمیخته با عشق و ایثار و نوع دوستی دانست و افزود: دشواری های بی شمار این حرفه، کشیک های طولانی و کار شبانه روزی و دوری از خانواده تا استرس ناشی از مسوولیت حفظ جان بیماران، جز با عشق و ایثار و نوع دوستی قابل تحمل نیست.

در همین راستا با اهدای گل وشیرینی از پرستاران این مرکز به پاس ایثار و تلاش  برای سلامت بیماران، تقدیر شد.م/عبدالهی

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اسلایدشو,اخبار واحدها
  • کد خبری : 34650
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید