• 1399/04/01
  • - تعداد بازدید: 31
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
برگزاری کمیته بحران در مرکز آموزشی درمانی ابن سینا

برگزاری کمیته بحران در مرکز آموزشی درمانی ابن سینا

برگزاری کمیته بحران در مرکز آموزشی درمانی ابن سینا

در تاریخ روز شنبه 31/3/99جلسه ای با حضور مدیر،معاون واعضای تیم مدیریت بحران در محل دفتر مدیریت مرکز بر گزار گردید.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی ابن سینا پیرو رایزنی های انجام شده با واحدهای مدیریتی مرکز مقرر گردید تمامی رانندگان سرویس کارکنان قبل وبعد از سوار وپیاده نمودن پرسنل تمامی سطوح داخلی ودستگیره ها را با مواد پایه الکلی،وایتکس یا دتول ضد عفونی نمایند.

رانندگان خودروهای سرویس موظف به پوشیدن ماسک اجباری هستند وبر پوشیدن ماسک توسط کلیه پرسنل همسفر در طول مسیر نظارت داشته باشند.

تمامی پرسنل محترمی که از سرویس استفاده می نمایند موظف به تهیه وپوشیدن ماسک برای سرویس رفت وبرگشت هستند.ضمنا برای صرفه جویی در هزینه ها می توانند ماسک پارچه ای تهیه نمایند ودر پایان هر روز با آب وصابون آن را ضد عفونی نمایند.

برای استفاده از سرویس برگشت به منزل می توان از ماسکی که در طی شیفت مورد استفاده بوده استفاده نمود وقبل از ورود به منزل به صورت کاملا بهداشتی امحا گردد.

برای آمدن به محل کار نیاز به وسیله پوشاننده دهان وبینی می باشد که بر عهده خود پرسنل می باشد.

پرسنل محترم حفاظت فیزیکی نظارت کامل بر پوشیدن ماسک توسط مراجعین وراهنمایی ایشان به محل های تهیه ماسک در شیفت های مختلف را داشته باشند.

کلیه پرسنل از ارائه خدمت غیر اورژانسی به مراجعینی که پوشش ماسک ندارند در کلیه واحد های اداری،درمانی ودرمانگاهی خود داری نموده وایشان را برای تهیه ماسک با کمال مهربانی وآرامش و احترام راهنمایی فرمایند.

تهیه ماسک در بوفه مرکز ودر شیفت هایی که بوفه تعطیل است از طریق صندوق پذیرش امکان پذیر است.

ملاقات حضوری در تمامی بخشهای بستری اکیدا ممنوع است در صورتی که بخش وپزشک با همراهی بیمار کار خاصی داشته باشند با هماهنگی ورعایت پروتکل بهداشتی اجازه ورود داده شود.

با همکاری،همیاری وهمدلی شما عزیزان به امید خدا کرونا را شکست خواهیم داد.

 
 

 
  • گروه خبری :
  • کد خبری : 25475
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید