• 1403/06/27
  • - تعداد بازدید: 21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بازدید معاون سلامت امداد و حمایت اداره کل کمیته امداد استان از بیمارستان ابن سینا

بررسی مشکلات و چالشهای مددجویان بیمار کمیته امداد در بیمارستان ابن سینا

به گزارش روابط عمومی بیمارستان ابن سینا،معاون امداد سلامت و حمایت اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره)استان فارس از بیمارستان ابن سینا بازدید نمود.

مهندس علی محمد ثنایی نژاد ضمن خیر مقدم خدمت ایشان و سرکار خانم هدایت پور کارشناس مسئول سلامت مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در ابتدا گزارشی از نحوه خدمات رسانی بیمارستان به مددجویان ارائه و مشکلات مددجویان بستری در این مرکز را مورد ارزیابی قرار دادند.

مهندس شفیعی از خدمات ارزشمند گروه درمان و پشتیبانی بیمارستان ابن سینا قدر دانی  و پیام خدا قوت و درود آقای دکتر موصلی مدیر کل کمیته امداد را به کارکنان این مرکز ابلاغ نمودند. 

مرکز روانپزشکی ابن سینا به صورت هر دو ماه یکبار تحت عنوان اردوهای جهادی با هماهنگی اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) به مناطق محروم و کم برخوردار رفته و به درمان مددجویات کمیته امداد می پردازند.

این اردوهای جهادی متشکل از انواع تخصص های مختلف است و خدمات ارائه شده نظیر ویزیت،دارو،مشاوره،نوارقلب و دیگر خدمات پزشکی به صورت کاملا رایگان می باشد.

در این بازدید و نشست صمیمی مقرر گردید در پنجم مهر ماه گروه جهادی ابن سینا به محله کم برخوردار شهرک سعدی رفته و خدمات پزشکی رایگان به مددجویان ارائه نمایند.

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 108833
کلیدواژه