• 1403/06/26
  • - تعداد بازدید: 27
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
هم اندیشی و بررسی چالشهای بیماران اعزامی از زندانهای استان فارس به بیمارستان ابن سینا

بررسی مشکلات زندانیان اعزامی به بیمارستان ابن سینا

با توجه به اینکه بازپروری زندانیان و برگرداندن یک فرد زندانی که مشکلات روان شناختی نداشته باشد پس از طی دوران محکومیت به آغوش خانواده در جامعه می‌تواند یکی از مهمترین روشهای کاهش جرم و جنایت و حفظ بقاء خانواده در جامعه باشد.

 نگاهی به شایعترین بیماریهای روانپزشکی و شناسایی و نحوه ی کمک رسانی به این افراد، طی دوران محکومیت زمینه ساز محیطی امن در زندان و همچنین تضمین بنیان خانواده و عدم ارتکاب جرمهای دیگر که زمینه ساز بازگشت مجدد فرد به زندان خواهد بود از اهمیت وی‍ژه ای برخوردار است.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان ابن سینا ،به منظور بررسی چالشهای بیماران اعزامی از زندانهای استان فارس نشست مشترکی با مدیر کل زندانهای فارس و مسئولین بیمارستان ابن سینا در سالن اجتماعات این مرکز برگزار و مسائل و مشکلات بیماران این حوزه بررسی گردید.

مهندس علی محمد ثنایی نژاد مدیر بیمارستان ابن سینا ضمن خیر مقدم به اسحاق ابراهیمی مدیر کل زندانهای فارس و همراهان از تشکیل جلسه ابراز خرسندی نمود و پس از ارائه گزارشی از وضعیت بیمارستان ابن سینا و نحوه پذیرش بیماران و کمبود ها و چالشهای موجود از مدیر کل زندانهای فارس درخواست نمود تا مسئولین زندانها پس از بررسی و تایید نهایی بیمارستان نسبت به اعزام بیمار نمایند تا هم بیمار و هم مامور بدرقه از سردر گمی و نبود تخت بستری سرگردان نشوند.

 مدیر کل زندانهای فارس ضمن قدر دانی از زحمات شبانه روزی کادر درمان و پشتیبانی بیمارستان ابن سینا اعلام نمود سازمان زندانهای فارس تمام تلاش خود را در زمینه اعزام زندانیان و نحوه اعزام و ماموران شاخص و کارآمد خواهد نمود تا هم بیماران و هم پرسنل بیمارستان دچار هیچ مشکلی نگردند.

این جلسه در مورخه 26/06/1403در سالن اجتماعات بیمارستان ابن سینا برگزار گردید.

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 108815
کلیدواژه