• 1401/03/22
  • - تعداد بازدید: 353
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مرکز آموزش درمانی ابن سینا

بازدید مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی از بیمارستان ابن سینا

بازدید مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی از بیمارستان ابن سینا


به گزارش روابط عمومی بیمارستان ابن سینا، روز شنبه 21خرداد1401دکتر"راضیه راسخ"، مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در این مرکز حاضر شد و از نزدیک با سوپروایزرها، کارکنان پرستاری و بیماران ملاقات کرد.

دکتر راسخ در ابتدای این بازدید با حضور در دفتر پرستاری ضمن قدر دانی از گروه پرستاری، بحران کرونا را فرصتی برای معامله با خدا دانست و گفت هیچ چیز نمی‌تواند زحمات کادر درمانی را در این دوران جبران کند و از زحمات مدیر پرستاری مرکز قدر دانی نمود.

مدیر پرستاری دانشگاه سپس به سوالات مدیر پرستاری مرکز و سوپروایزران در خصوص تبدیل وضعیت نیروها، تخصیص و جایگزینی نیروها و دیگر مشکلات پرستاری پاسخ داد.
در ادامه ناصر فربود سوپروایزر بالینی، سولماز مقصودی سوپروایزر آموزشی، با اشاره به مشکلات موجود در این مدت در حوزه‌های مختلف خواستار پیگیری و حل مشکلات موجود شدند.

راسخ پس از شنیدن صحبتهای سوپروایزران به همراه حمیده فلاح معاون دفتر پرستاری دانشگاه از بخش‌های اورژانس روانپزشکی مردان و زنان و بخش روانپزشکی کودکان بازدید و با بیماران، همراهان و کارکنان از نزدیک گفتگو و از عملکرد خوب کارکنان قدر دانی نمودند./عبدالهی
  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 61940
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید