• 1403/03/17
  • - تعداد بازدید: 199
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
بازدید فرماندهی سپاه ناحیه حضرت احمدابن موسی(ع)از بیمارستان ابن سینا

بازدید فرماندهی سپاه ناحیه حضرت احمدابن موسی(ع)از بیمارستان ابن سینا

به گزارش روابط عمومی بیمارستان ابن سینا، فرمانده سپاه ناحیه حضرت احمد ابن موسی(ع)شیراز و معاونین ایشان از بیمارستان ابن سینا سرکشی و بازدید نمودند.

سرهنگ پاسدار عباس قره خانی در این دیدار صمیمانه که با حضور مهندس علی محمد ثنایی نژاد مدیر بیمارستان ،سرکار خانم مریم امیدی مدیر پرستاری و حسن حبیبی مدیر مالی برگزار شد، با اشاره به حدیث مبارک پیامبر اسلام مبنی بر اینکه خدمت و توجه به بیمار اجر دنیوی و اخروی دارد از بخشهای مختلف درمانی این مرکز بازدید و به پرستاران و پزشکان در حین انجام وظیفه ،خداقوت گفتند.

فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی علیه السلام شیراز، شغل پرستاری و مراقبت از بیماران عادی را سخت عنوان کرد و گفت: مراقبت و پرستاری از بیماران روحی و روانی و اعصاب و روان کاری طاقت فرساست و قطعا کسانی که در این راه خدمت به بیماران روحی و روانی داشته باشند اجری عظیم به درگاه خدای متعال خواهند داشت.

در ادامه ایشان به نقش پرستاران در جامعه اشاره کرد و حضرت زینب سلام الله علیها را بزرگترین پرستار عالم دانست و الگوگیری ایثار و مقاومت این بانوی عظیم برای پرستاران را مهم خواند همچنین خدمت به خلق خدا مخصوصا بیماران را بزرگترین عبادت دانست و اذعان داشت: خدمت به خلق خدا اگر چه ثواب عظیمی دارد اما توفیق خدمت شامل حال همه نخواهد شد و شما پرستاران از این امر مستثنی شده و با توجه به صبر و روحیه شما برای این امر مقدس انتخاب شده اید.

سرهنگ پاسدار عباس قره خانی در ادامه اعلام آمادگی کامل و دعوت از مسئولین جهت حل مشکلات این بیمارستان و خدمات رسانی به بیماران روحی و روانی را اعلام و ابراز داشت: به زودی با پیگیری از مسؤلین مربوطه به مشکلات این بیمارستان رسیدگی خواهد شد.

در ادامه این سرکشی مدیر بیمارستان ابن سینا نیز ضمن خوش آمد گویی به فرمانده سپاه ناحیه حضرت احمدابن موسی(ع)و همراهان ایشان گفت: بیمارستان اعصاب و روان ابن سینا شامل۲۳۰ تخت مصوب و ۲۲۳ تخت فعال است که تقریبا ضریب اشغال تخت بیش از 99 درصد است و بیمار را به خاطر شرایط حاد باید بپذیریم اما با کمبود شدید تخت مواجه هستیم.

ایشان در ادامه از حضور گرم این فرمانده ارشدسپاه در بیمارستان قدر دانی نمود و مقرر شد فرماندهی سپاه احمدابن موسی در ابعاد اجتماعی،فرهنگی و دیگر مشکلات این بیمارستان را یاری نمایند.  

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 103206
کلیدواژه