• 1403/07/26
  • - تعداد بازدید: 6
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مناسبت روز جهانی بیهوشی

اهمیت حیات بخش خدمات بیهوشی درچرخه درمان بیماران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با انتشار پیامی به مناسبت شانزدهم اکتبر برابر با بیست و پنجم مهر، روز جهانی بیهوشی، از تلاش دست اندرکاران این حوزه در توسعه خدمات سلامت محور قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «سید وحید حسینی در این پیام» با گرامیداشت این مناسبت، بر اهمیت حیات بخش خدمات این حوزه در فرآیند درمان بیماران تاکید کرد.

در متن پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به این مناسبت آمده است:

شناسایی ماده «اتر» در علم پزشکی، سرآغازی تحول گرایانه بود برای رقم خوردن دستاوردهایی تازه در عرصه های نجات بیماران که توانست با به کارگیری اثربخش و هوشمندانه در عرصه های سلامت و نجات بیماران، نقشی نجات بخش و حیات آفرین ایفا کند.

خدمتی که امروز به پاس تلاش و توانمندی تلاشگران شریف حوزه بیهوشی و با روزآمدسازی مبانی دانش و اندیشه در این حیطه، به عرصه ای کلیدی در فرآیندهای درمانی تبدیل شده و تصور بسیاری خدمات بدون بهره مندی از این حوزه و دستاوردهای آن، دور از ذهن می نماید.

اتاق های عمل مراکز درمانی، با حضور دست اندرکاران عرصه بیهوشی و هوشبری، همواره به عنوان محور حیات آفرین این مراکز در چرخه درمان جلوه گر نموده و پرتو سلامت را روشنی بخشیده اند.

به مناسبت این روز، تلاش های سازنده و تاثیرگذار اساتید، دستیاران، پزشکان و متخصصان، دانشجویان، کارشناسان و تکنسین های این حوزه را در توسعه خدمات سلامت محور، صمیمانه ارج نهاده و قدردان همت والای شما عزیزان در کمک به سلامت بیماران هستیم.

با آرزوی سلامت و موفقیت برای شما تلاشگران ارجمند خانواده سلامت که در تمامی عرصه ها، همراهی و همدلی خود را به تصویر کشیده اید، امید است به برکت همت و تلاشتان، شاهد تعالی امر خطیر سلامت در کشور عزیزمان باشیم.

دکتر سید وحید حسینی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 110930
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید