• 1400/11/30
  • - تعداد بازدید: 450
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مرکز آموزش درمانی ابن سینا

افتتاح بخش روانپزشکی کودکان بیمارستان ابن سینا با حضور معاون درمان وزارت بهداشت

افتتاح بخش روانپزشکی کودکان بیمارستان ابن سینا با حضور معاون درمان وزارت بهداشت

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تاریخ 26/11/1400با حضور در بیمارستان اعصاب و روان ابن سینا، پروژه بهسازی بخش روانپزشکی کودکان این بیمارستان را افتتاح کرد.

 

به گزارش روابط عمومی بیمارستان ابن سینا، دیگر دستاورد حضور دکتر «سعید کریمی» معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر به شیراز، افتتاح پروژه بهسازی بخش روانپزشکی کودکان بیمارستان ابن سینا بود.

معاون درمان وزارت بهداشت در این آئین ضمن بهره برداری از این بخش بیمارستانی، بر ارائه خدمات تخصصی به بیماران اعصاب و روان به عنوان یکی از اولویت های مهم مجموعه وزارت بهداشت یاد کرد.

 

بخش روانپزشکی کودکان بیمارستان ابن سینا با دارا بودن 14 تخت بیمارستانی و اعتبار یک میلیارد و 400 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

در این بخش علاوه بر خدمات بستری کودکان مبتلا به اختلالات روانپزشکی، مشاوره های رفتاری  و درمان کودکان مبتلا به اوتیسم انجام می شود.

 

در این برنامه جمعی از مسوولان ارشد دانشگاه علوم پزشکی شیراز از جمله معاون درمان،معاون توسعه مدیریت و منابع،مدیر حراست،مدیر روابط عمومی دانشگاه،رئیس و مدیر بیمارستان معاون درمان وزارت بهداشت را همراهی می کردند./عبدالهی

 
 
  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 55506
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید