• 1399/12/17
  • - تعداد بازدید: 610
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مرکز آموزش درمانی ابن سینا

اعتباربخشی جامع و ممیزی مرکزآموزشی درمانی ابن سینا

اعتباربخشی جامع و ممیزی مرکزآموزشی درمانی ابن سینا

اعتباربخشی، در یک سازمان، تعهدی آشکار در جهت بهبود کیفیت و ایمنی مراقبت از بیمار، اطمینان از محیط مراقبتی ایمن و فعالیتی مستمر برای کاهش خطراتی که بیماران و کارکنان را تهدید می‌کنند، فراهم می‌نماید. اعتباربخشی، به عنوان یک ارزشیابی کیفی و ابزار مدیریتی موثر، توجه جهانیان را به خود جلب کرده است.

فرآیند اعتباربخشی برای ایجاد فرهنگ ایمنی و کیفیت، در سازمانی که می‌کوشد تا روش‌های مراقبت از بیمار را همواره ارتقاء دهد، طراحی شده است 

به همین منظور ارزیابی بیمارستان ابن سینا با حضور ارزیاب ارشد کشوری انجام شد .

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی ابن سینا، اعتبار بخشی مرکز با حضور ارزیاب ارشد کشوری اعزامی از دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شد. 

ارزیابی از تمامی واحد ها توسط آقای صنعتی وسرکار خانم رجبی بازرسان اعزامی از وزارتخانه با حضور مسئولان هر بخش و همراهی «دکتر ابراهیم مقیمی سارانی» رئیس و «فرزاد همایون فر » مدیر ،عبدالرسول شتابی مدیر پرستاری وخانم طاهره زارع مسئول بهبود کیفیت،مریم امیدی سوپروایزر ومسئول ایمنی،فرزانه کسرایی سوپروایزر کنترل عفونت،سولماز مقصودی سوپر وایزر آموزش ودیگر مسئولین مرکز صورت گرفت .

در پایان رئیس ومدیر مرکز آموزشی درمانی ابن سینا از همکاری خوب مسئولین  واحد های مختلف بیمارستان درانجام اعتبار بخشی  تقدیر نمودند./عبدالهی

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  • گروه خبری : آخرین اخبار,اسلایدشو,اخبار واحدها
  • کد خبری : 38151
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید