www.
اللَّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَةِ بنِ الحَسَن صَلَواتُکَ علَیهِ و عَلی آبائِهِ فِی هَذِهِ السَّاعَةِ وَ فِی کُلِّ سَاعَةٍ وَلِیّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِیلًا وَ عَیْناً حَتَّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَ تُمَتعَهُ فِیهَا طَوِیلا
  • 7
  • 3
  • 5
  • 6
  • 2
  • 1
  • 4
  • 8

سیاست های کلان مرکز

* اداره بیمارستان بر اساس طرح خودگرانی از محل درآمد اختصاصی

* پرداخت کارانه به پزشکان و پرسنل بر اساس طرح مبتنی بر عملکرد

* تنظیم برنامه مالی پرداخت مطالبات شرکتهای خصوصی و دارایی با حداکثر تاخیر 6 ماهه

* راند مدیریت بیمارستان و ثبت مشکالت و نواقص جهت مرتفع نمودن

* توسعه خدمات از طرق افتتاح بخش های جدید و افزایش تخت بستری

* ارائه خدمات در کمترین زمان با بهترین کیفیت ممکن

* عدم مراجعه بیمار و همراهان جهت تهیه دارو و لوازم به خارج از بیمارستان

* به روز کردن تجهیزات پزشکی از محل درآمد اختصاصی بیمارستان

* ارزشیابی واحد و بخش ها مختلف بر اساس چک لیست اعتبار بخشی

* ارزیابی ماهیانه سوپروایزرهای کشیک بر اساس چک لیست های مربوطه

* اداره بیمارستان بر اساس استانداردهای نیروی انسانی با استفاده از حداقل نیرو

* انجام پایش سالیانه کلیه پرسنل شاغل در بیمارستان و تمدید قرارداد در صورت کسب حداقل 50 درصد نمره بر اساس معیارهای بیمارستان شامل :

      * مسئولیت پذیری

      * سرعت عمل و تبحر در کار

      * تکریم بیمار و همکار

      * کسب نمره آموزشی قابل قبول

      * رعایت حجاب ، پوشش و شئونات اسلامی در کنار سایر مقررات اداری

 

اوقات شرعی

آمار بازدید سایت.

امروز156
دیروز151
این هفته1193
این ماه3709
مجموع188100

آی پی بازدیدکنندگان : 54.80.58.121
Sun 23 Sep 2018 14:05