www.
اللَّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَةِ بنِ الحَسَن صَلَواتُکَ علَیهِ و عَلی آبائِهِ فِی هَذِهِ السَّاعَةِ وَ فِی کُلِّ سَاعَةٍ وَلِیّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِیلًا وَ عَیْناً حَتَّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَ تُمَتعَهُ فِیهَا طَوِیلا
  • 8
  • 2
  • 7
  • 4
  • 5
  • 3
  • 6
  • 1

خط و مشی بیمارستان

خط و مشی اطلاع رسانی به گیرنده خدمت در خصوص اقدامات پژوهشی که نیازمند مشارکت آنان است.

 

خط و مشی اطلاع رسانی درباره  کلیه خدمات بیمارستان  اعم از درمانی و غیر درمانی ،ضوابط و هزینه های قابل پیش بینی،بیمه های طرف قرارداد بیمارستان و ضوابط آن ،سیستم های حمایتی در زمان پذیرش

 

خط مشی:استفاده ازتلفن همراه توسط گیرندگان خدمت وکارکنان درقسمتهاي مختلف بیمارستان

موضوع: استفاده نکردن از همراه بیمار در کارهای درمانی و خدماتی

موضوع: اطلاع رسانی در خصوص انجام مشاوره با پزشک دوم

اطلاع رسانی در زمینه تعرفه ها و پوشش های بیمه ای در مرکز درمانی مقصد در صورت ضرورت اعزام

 

 

اطمینان از رعایت قوانین و مقررات مربوط به کدهای ملی اخلاق در پژوهش در رابطه با تمام طرح های تحقیقاتی که با موضوعات انسانی سر و کار دارد.

اطلاع رسانی به گیرنده خدمت در خصوص روش های تشخیصی و درمانی،نقاط ضعف و قوت هر روش و عوارض احتمالی آن...

 

اطلاع رسانی در خصوص حفاظت از اموال گیرنده خدمت ، به گیرنده خدمت و همراهان آن ها

 اطلاع رسانی در خصوص امکانپذیری استفاده از پرسنل همگن و ارائه خدمات توسط کارکنان همگن به بیمار

 اطلاع رسانی در خصوص آموزش های ضروری برای استمرار درمان به گیرنده خدمت

 

اطلاع رسانی در خصوص فراهم نمودن زمینه انتقال و اعزام بیمار به واحد مجهزتر

 

 

اطلاع رسانی در خصوص پذیرش همراه و فراهم نمودن امکانات رفاهی همچون غذا و تسهیلات لازم برای استراحت و خواب

اطلاع رسانی در خصوص حروف اختصاري مجاز و چگونگی استفاده ازآنان درمستندات، بویژه در پرونده بیمار و با درنظرگرفتن ایمنی وي

 

اطلاع رسانی در خصوص حفاظت گیرنده خدمت در برابر حملات فیزیکی و صدمات روحی

اطلاع رسانی در خصوص حفظ حریم خصوصی گیرنده خدمت

 

خط مشی نحوه گفتن خبر بد

اطلاع رسانی در خصوص اخذ رضایت آگاهانه توسط کارکنان آموزش دیده

 

اطلاع رسانی در خصوص سنجش رضایت گيرنده خدمت

اطلاع رسانی در خصوص شناسایی و پاسخ به نیازهای عبادی و  اعتقادی گیرنده خدمت

اطلاع رسانی درخصوص شناسایی وحمایت از گروه هاي آسیب پذیر

 

خط مشی فراهم نمودن شرایط جهت گیرنده خدمت در حال احتضار، مراقبت های محترمانه و توام با مهربانی و رعایت اصول پزشکی و مراقبت های ضروری و آسایش سایر بیماران .

 

خط مشی کمک رسانی فوری به گیرنده خدمت و مصدومین

 

اطلاع رسانی در خصوص خط مشی کنترل درد

اطلاع رسانی در خصوص محرمانه بودن اطلاعات گیرنده خدمت

 

اطلاع رسانی در خصوص خط مشی نحوه دریافت هزینه از گیرنده خدمت و جلوگیری از دریافت وجه از گیرندگان

 

اطلاع رسانی در خصوص سنجش رضایت گیرنده خدمت

 

اطلاع رسانی در خصوص نحوه ی دسترسی به پزشک معالج و اعضای اصلی گروه پزشکی به گیرنده خدمت

 

 

 

 

 

 

اوقات شرعی

آمار بازدید سایت.

امروز127
دیروز169
این هفته483
این ماه3115
مجموع133315

آی پی بازدیدکنندگان : 54.198.210.67
Wed 22 Nov 2017 21:59